Gå til innhold

Hvis man har en MA..? (Samme som på Jan 07)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en MA i januar, og jeg hadde en rar følelse på at jeg ikke var gravid. Hvis du er usikker, så synes jeg uansett du skal ta en tur til lee/jordmor å få sjekket nærmere. Den følelsen er ekkel å ha, det vet jeg. Jeg trodde jeg kjente noe i magen også etter jeg hadde mista, men det kan likevel være livmoren.

Håper alt går bra med deg, og at du fortsatt er gravid. Bare deler min erfaring med deg.

Lykke til...

Jeg hadde en MA for to år siden og da kjente jeg litt stikninger i magen fordet, men hadde mine tvil om at alt var i orden. Hvis du er usikker, gå til legen og krev ul, så slipper du å bekymre deg unødig.

Alt går som oftest bra! Lykke til:)

Tusen takk for svar!

Har vurdert å ta meg en tur til jordmor el lege, men jeg har ikke lyst å mase på dem på en måte.. Føler ikke at jeg har god nok grunn til at de skal ta ultralyd..Har enda ikke vært så heldig å fått hørt hjerteslag heller, for sist jeg var hos legen, var det for tidlig.. Har ny time hos jordmor 25.juli, dagen etter vi kommer fra Paris..

Huff, det er ikke moro å gå rundt å tenke sånn, nei.. Tror nesten jeg må ringe jordmora likevel..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...