Gå til innhold

Så redd! Lav hjerteaktivitet


mamsi06

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag. Ønsket å sjekke hvor langt jeg er på vei, aner ikke da jeg kun har hatt en menstruasjon etter fødsel i august. Etter menstermin skulle jeg være 10 uker dag. Gynekologen kunne først ikke finne hjerteaktivitet og ville gi meg henvisning til utskrapning i morgen. Etter litt "leting" ser vi begge hjertet som slår, men det gjør meg ikke noe mer letta når han mener at det slår litt sakte. Han virker ikke veldig optimistisk, men jeg skal komme tilbake om 2 uker.

Noen som har opplevd dette? For langsom hjerterytme? Kan det hende at jeg er mye kortere på vei og at hjerteaktiviteten vil ta seg opp når fosteret vokser? Eller er det begynnelsen på slutten? Er så redd, har hatt 2 SA før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mamsi

 

Har hørt her inne at det kan være vanskelig å finne hjerterytmen avhengig av hvordan fosteret ligger.

 

Selv var jeg på ul forrige tirs og skal tilbake i dag pga. at fosteret kun var litt over 4 mm og legen forventet at det skulle være min 10 mm. Måtte vente en uke på å se hvordan det går med spiren, og om alt er greit skal vi få høre hjertet i dag. Men er redd noe kan være galt, men prøver å tenke positivt. Ikke alltid så lett...

 

Håper spiren din kommer sterkere tilbake på neste ul. Godt å vite at vi er under oppsikt og at de vil passe på at alt er som det skal. Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare, men ønsker dere begge to masse lykke til!! Jeg reiser på ferie på fredag, så får ikke fulgt med hvordan det går med dere. Men MASSE MASSE lykke til!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Tvi tvi i dag!! Håper du får se ett sterkt lite nurk!

Fikk mast meg til å måle HCG, så da får jeg jo en indikasjon på om min spire er på vei opp eller ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...