lena og tobias med en i magen. Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 hei... ønker og bli kjent med noen som er rundt 11 uke litt lettere og ha noen og prate med i samme situasjon! hilsen lena
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 hei lena vil gjerne bli kjent:) er ikke fra lillestrøm, men oslo. er 14 uker på vei og føler meg også litt pratesyk, er ikke akkurat en overflod av gravide kvinner på vår alder... hilsen Nora
mamma&piratene Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Hei =) Jeg er 21 år og bor 3,5 km fra L strøm og er 20 uker på vei. Vil gjerne bli kjent ! Hilsen meg=)
lena og tobias med en i magen. Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2006 hei begge to... har dere msn mail? min adresse er [email protected] håper og høre fra dere:) hilsen lena
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 du kan maile meg på [email protected] håper å høre fra deg:) klem!
lykkeligmor:) Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Hei:) Jeg er oppvokst i Lillestrøm, og har familie i Rælingen, og skal flytte til Lillestrøm om en måneds tid! Jeg er 30 uker på vei, men kjenner absolutt ingen i Lillestrøm-området lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå