Mynona Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Prøver her og jeg. Har en utvasket Prima Donna BH som skulle vært utbyttet. Er på jakt etter norske nettsider eller butikker som selger de. De er litt dyre, men det må til når puppene ikke akkurat strutter av seg selv:-) Kjøpte den jeg hadde i Danmark, men det blir enda dyrere med porto og toll, så nå krysser jeg fingrene for at dere har noen tips:-)
Mamma74* Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Har en butikk i Haugesund: Amanda`s lille under AS Tlf 52 72 40 70 Der har jeg kjøp mine. De er superfine på. Hvis de ikke sender til deg kan du kanskje få oppgitt tlf til leverandør, sånn at dem kan si hvem andre som forhandler merket. Lykke til!!
Mynona Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2006 Så du hadde svart på skravlesiden og. Tuuuusen takk:-) Da tar jeg en telefon til de i morgen:-)
Margeritt Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Heia Prima Donna kan kjøpes: - Liertoppen kjøpesenter - Paleet i Oslo - Ski storsenter. Husker ikke navnene på butikkene, men tror det kun er 1 undertøysbutikk hvert sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå