Gå til innhold

bikkja mi har fått løpetid idag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehhe..

ja, blir vel rart om hu ska settes valper på og gå tjukk, mens jeg sitter her å strever..:P

nejda...

valper er innmari søte, og hadde blitt utrolig glad om hu fikk noen, men jeg har ingen planer om å sette hu på tjukken...da tror jeg og at sambo hadde gått gææææærn

Ja, de er innmari søte!! Men tror ikke jeg hadde orket noen kull altså!

Nå har jo vi hunnhund, så vi slipper å tenke på det, og heldigvis har han ikke begynt å fly etter løpetisper (han er 18 mnd, så det er vel på tide at han begynner å få øynene opp for de, hehe)

Hva slags rase har du?

Annonse

hu er blanding av beagle og border collie,...sjikkeli søt=)

svart og hvit, domineres av svart på kroppen med hvit hode og sort flekk rundt øyet..ser ut som hu har fått en knock-out:P heh

åsså er hu 1,5 år...

hehe...trodde hannkjønn begynte tidlig, uansett hvilket dyr d skulle være??:P

åssen hunder har dere da??=)

Annonse

heh..ja skjønner..

har ikke fått gjort så mye med min heller som du ser:P

og lage hjemmeside er ikke gjort i en fej heller nej, men har jo bedre ting å ta oss til vel=)

mhm.

hvordan går d m prøivng da?? 10 pp...gosh...føler meg nesten ego for å være utolmodig i min 4 pp...:s

ikke for å strø no salt i såret altså..jeg mener bare at jeg kansje skal slappe litt mer av ...=)

Hehe, ja 10pp...

Ikke er det noe galt med oss heller, så jeg skjønner ikke hvorfor i h...... det skal ta så lang tid :-s

Og det å slappe av kan jeg bare glemme. Når folk sier "ikke tenk på det".... Ja, for det er enkelt vel?!

Nei, får vel bare ta tiden til hjelp vel. Det løsner vel til slutt, nå har vi solgt leiligheten, og så skal vi begynne å bygge, så kanskje det får meg til å tenke på noe annet(?)...

Lykke til, håper du snart hopper over til 1.trimester :o)

=)

nej d er faen pigade isje lett å slappe av ... noen ganger går jeg rundt som en zombie å bare tenker: "håper jeg blir gravid snart"

"har jeg blitt gravid nå?" eller, "blir jeg aaaldri gravid?" og som" oi, har jeg en symptom nå? jeg syns jeg kjente litt kvalme.." og

"hm, jeg må bare kjenne litt på puppen, den kjentes litt øm, hmm..hvorfor ser hu der dama så rart på meg? kansje ikke normalt å ta på puppene sine nej..."heh...

man blir jo steine gal av dette her til tider..

håper vi begge hopper over t 1trimester veeeery soon ja=)

er du langt igjen t ikm??

heheh..sant nok..:P

vi asså...

har ikm 19 juli..så har nok el en gang snart jeg og..

(men fant noe jeg TROR var el slim sist mandag..men nå er jeg ikke så sikker lengre..i og med at d var aaaaltfor tidlig til å komme el en dag etter tante var dratt liksom..)

men vi satser på at jeg har EL rett rundt hjørnet ;););):D

og at tante ikke kommer tilbake på en stund;) så kansje vi tester positivt på likt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...