Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Er det HELT tynntflytende. jeg gikk fra do i sted, plutselig kjennte jeg at det rant. det luktet ikke, men samtidig så det LITT likt ut som utflod, men tror ikke det har vert så mye før. Er i dag 14+0, hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Kontakt sykehus/legevakt snarest! Det må du alltid gjøre når det skjer skumle ting, det er derfor de er der! Lykke til. Jeg mistet et barn i 18 uke fordi jeg ikke skjønte at det var fostervannet som gikk. Ventet i fire dager før jeg tok kontakt, da var jo utdrivningsprosessen alllerede i gang. Fryktelig opplevelse! Ikke ta noen sjanser
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 kan du forklare hvor mye det var, å hvordan det så ut??
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 sånn er det hos meg også!!! fant du ut hva det var??? jeg er 15 uker imorgen.
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Det var jeg som skrev innlegget. Jeg rinkte til legevakten i morgen. de mente at det hastet ikke siden jeg ikke føler meg uvel eller har magesmerter. Så jeg skal kontakte fastlegen min i morgen å høre hva hun sier. Hvordan er det hos deg da?
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 det er liksom at jeg lekker...egentlig ikke noe særlig koselig. skal høre med jordmor neste gang jeg er der. eller haster det tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå