Gå til innhold

Hvis man har en MA..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjorde jeg, hver dag, og gjør det ennå... Brystene er litt ømme, ellers ingen symptomer... Nå går jeg å venter på at kroppen min skal ordne opp selv, og det kan ta tid iflg legen... Jeg fikk konstatert MA i går, hvor jeg ellers var 10+2. Det ser ut til at det gikk galt i uke 7, iflg mine dagboknotater. Det var ihvertfall der de voldsomt ømme brystvortene holdt opp...

Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at du stadig er gravid!

Huff, det var ingen hyggelig nyhet.. Håper jo selvfølgelig alt skal være i orden, men jeg blir stadig mer usikker.. Skal ta en tlf til legen i dag..

Håper alt går bra med deg, tross den lite hyggelige beskjeden..

Det tar nok ikke lang tid før du er i lykkelige omstendigheter igjen..

Klem

Hei Snooopi,

Synd at det gikk galt for denne gangen, sånt er vondt å oppleve - det vet jeg av egen erfaring.

Mente legen virkelig at kroppen skulle ordne opp selv og at du ikke skulle få utskrapning? Eller ville du dette selv? Har selv hatt 2 MA'er rundt uke 8 og da var det aldri snakk om noe annet enn utskrapning. Det må jo være en enorm belastning for deg å gå rundt med et dødt foster i ukesvis. Og så forsinker det muligheten til å prøve på nytt.

Bare litt nygjerrig siden jeg syns det er litt rart at du fikk denne beskjeden på sykehuset.

Har hatt to MA det siste året hvor på den første i uke 12 var det ikke spørsmål om annet enn utskraping, men andre gang, og da var jeg i uke 13+5 anbefalte legen at jeg skulle gå hjem og la kroppen ordne opp selv.

Han forklarte det med at et kirurgisk inngrep i livmoren var knyttet til stor infeksjonsfare i forhold til om jeg lot kroppen støte ut fosteret selv.

Var på etterkontroll uka etter, og da fant de ut at det var såpass mye rester igjen i livmora at de likevel måtte foreta ei utskraping. Noe som førte til at jeg fikk betennelse i livmora....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...