*C83* fødte13/1 Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Kjenner man fortsatt stikninger i livmoren da? Har en merkelig følelse av at jeg ikke er gravid mere, men jeg kjenner fortsatt stikninger der nede.. Er det noen som vet?
Snooopi Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Det gjorde jeg, hver dag, og gjør det ennå... Brystene er litt ømme, ellers ingen symptomer... Nå går jeg å venter på at kroppen min skal ordne opp selv, og det kan ta tid iflg legen... Jeg fikk konstatert MA i går, hvor jeg ellers var 10+2. Det ser ut til at det gikk galt i uke 7, iflg mine dagboknotater. Det var ihvertfall der de voldsomt ømme brystvortene holdt opp... Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at du stadig er gravid!
*C83* fødte13/1 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 Huff, det var ingen hyggelig nyhet.. Håper jo selvfølgelig alt skal være i orden, men jeg blir stadig mer usikker.. Skal ta en tlf til legen i dag.. Håper alt går bra med deg, tross den lite hyggelige beskjeden.. Det tar nok ikke lang tid før du er i lykkelige omstendigheter igjen.. Klem
baffy Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Hei Snooopi, Synd at det gikk galt for denne gangen, sånt er vondt å oppleve - det vet jeg av egen erfaring. Mente legen virkelig at kroppen skulle ordne opp selv og at du ikke skulle få utskrapning? Eller ville du dette selv? Har selv hatt 2 MA'er rundt uke 8 og da var det aldri snakk om noe annet enn utskrapning. Det må jo være en enorm belastning for deg å gå rundt med et dødt foster i ukesvis. Og så forsinker det muligheten til å prøve på nytt. Bare litt nygjerrig siden jeg syns det er litt rart at du fikk denne beskjeden på sykehuset.
Tirilill Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Veldig trist med MA. Er helt enig med baffy, veldig rart at du ikke blir tilbudt en utskrapning. Jeg kunne aldri ha gått slik å ventet. Merkelig
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Har hatt to MA det siste året hvor på den første i uke 12 var det ikke spørsmål om annet enn utskraping, men andre gang, og da var jeg i uke 13+5 anbefalte legen at jeg skulle gå hjem og la kroppen ordne opp selv. Han forklarte det med at et kirurgisk inngrep i livmoren var knyttet til stor infeksjonsfare i forhold til om jeg lot kroppen støte ut fosteret selv. Var på etterkontroll uka etter, og da fant de ut at det var såpass mye rester igjen i livmora at de likevel måtte foreta ei utskraping. Noe som førte til at jeg fikk betennelse i livmora....
Kris. Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Jeg fikk medisinsk abort.... det var veldig greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå