Gå til innhold

På tide med nytt treff i Asker?

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Hadde vært hyggelig med et nytt treff snart igjen. Skal vi møtes på Intermezzo eller kanskje finne et nytt sted? Hyggelig hvis det er flere nye som også vil bli med! For meg passer tirsdag 18.7 fint.

Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5542029-p%C3%A5-tide-med-nytt-treff-i-asker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere!

Til Poamin, milde og termin020906: Takk for sist! ;o)

Jeg er gjerne med på treff 18. juli, men må ta et ørlite forbehold da ferieplanene våre ikke er 100 % i boks ennå! Men, hvis jeg ikke er på ferie, kommer jeg. Jeg gir uansett beskjed her på treffsidene på forhånd.

Håper vi sees snart! :o)

Annonse

Hmmm... Jeg lurer på om Misto ligger rett ved siden av Kaffebrenneriet, vis-à-vis Kulturhuset (ved "fontenen"/"pyramiden"... Hvis dere skjønner hva jeg mener...?), men er ikke helt sikker. Er det der det het No 8 eller noe sånt tidligere?

Jeg kommer, jeg! ;o) Sees!

Ps! Milde: Hvordan går det med foten?

Klemmer fra

Fint med Google, altså! Men hvorfor sjekker jeg alltid google ETTER at jeg har postet et "jeg lurer på...-innlegg"?? Hehe! Uansett: Her er det:

http://www.tandbergeiendom.no/stroeket_8_agrogaarden.htm

Og, det ER der som det het No 8 tidligere... ;o)

Igjen; klemmer fra

Hei alle sammen!

Dere får kose dere på treff! Det er vel absolutt ikke bare for de som har truffet hverandre før. Her er alle velkomne! Jeg reiser på ferie i dag. Først til Tønsberg og så videre på Tjøme på onsdag. Blir så lenge været holder. Ja Gullemor, det beinet ja........ Datt i en trapp sist onsdag og forstuet ankelen skikkelig. Kan gå på det nå, men det er fortsatt hovent og vondt. Føler meg rett og slett lite mobil for tiden. Kos dere på treff, så snakkes vi!

Hei!

Jeg syns det virker som om det er lite interesse for treffet i kveld...? Jeg er ikke på ferie, og har tenkt å ta en tur på Misto kl åtte i kveld. Noen flere?

Jeg legger det ut på Skravlesiden også; kanskje flere som blir med...??!

Håper på et koselig og folksomt treff i Asker i kveld!

Sommerklem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...