anonym222 Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Hei dere - jeg digger å bade og nå er temp i vannet opp i 19 grader. Vi bor ved sjøen og det er så inderlig godt å avkjøle seg i disse varme dagene. Tenker på infeksjoner osv. Jeg venter mitt tredje barn, men har ikke vært så gravid sommerstid før. Så spørsmålet mitt er ......bader dere i sjøen? Snorkfrøken
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Så vidt jeg vet, er det bare å bade. Det eneste jordmor sa noe om til meg, var i forhold til de minste barnebassengene, som kunne være litt av hvert i:) Men kan vel ikke være noe i veien for en dukkert i sjøen... Hørtes helt hærlig ut spør du meg:) Men du kan jo spørre jordmor for sikkerhetsskyld da:)
pusejenta Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Hei du! Jeg spurte jordmora mi om dette i dag. Hun sa at det er bare å bade i vei. Så da er det bare å hoppe uti
katoes Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Jeg bor også ved sjøen og jeg bader som bare det. Synes vel kansje temperaturen godt kan bli noe høyere snart da....
nr3 i mars Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Bad i vei ja. Bare vær flink til å skifte til tørr bikini etterpå :-)
Rabalder "Fødeklar" Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Hadde det vært varmere i sjøen her i nord-norge så hadde nok jeg badet der ja. Det skal ikke være noe fare. Men har hørt at det anbefales ikke de siste 2-3 ukene før termin pga fare for infeksjoner å sånt.
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Det er pga at slimproppen kan ha gått såpass sent. Helt fram til 2-3 uker før termin er det normalt sett HELT tett inn til knøttet - ikkeno sjøvann kan ta seg inn til den lille romfareren den inne Sjekka badetempen på et lite sted ved kysten i Trøndelag i helga, det var neppe mer enn 10-12 grader.... brrrr!!!!
Boogie Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Var hos jm i går og hun anbefalte meg å svømme, basseng eller sjøen spiller ingen rolle. Det er flott trening uten fare for belastniner. Bad i vei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå