Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere - jeg digger å bade og nå er temp i vannet opp i 19 grader. Vi bor ved sjøen og det er så inderlig godt å avkjøle seg i disse varme dagene. Tenker på infeksjoner osv.

Jeg venter mitt tredje barn, men har ikke vært så gravid sommerstid før.

Så spørsmålet mitt er ......bader dere i sjøen?

Snorkfrøken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet, er det bare å bade.

Det eneste jordmor sa noe om til meg, var i forhold til de minste barnebassengene, som kunne være litt av hvert i:)

Men kan vel ikke være noe i veien for en dukkert i sjøen...:) Hørtes helt hærlig ut spør du meg:) Men du kan jo spørre jordmor for sikkerhetsskyld da:)

Skrevet

Hei du!

Jeg spurte jordmora mi om dette i dag. Hun sa at det er bare å bade i vei. :)

Så da er det bare å hoppe uti :)

Skrevet

Jeg bor også ved sjøen og jeg bader som bare det. Synes vel kansje temperaturen godt kan bli noe høyere snart da....

Skrevet

Bad i vei ja. Bare vær flink til å skifte til tørr bikini etterpå :-)

Skrevet

Hadde det vært varmere i sjøen her i nord-norge så hadde nok jeg badet der ja. Det skal ikke være noe fare. Men har hørt at det anbefales ikke de siste 2-3 ukene før termin pga fare for infeksjoner å sånt.

Skrevet

Det er pga at slimproppen kan ha gått såpass sent. Helt fram til 2-3 uker før termin er det normalt sett HELT tett inn til knøttet - ikkeno sjøvann kan ta seg inn til den lille romfareren den inne :)

Sjekka badetempen på et lite sted ved kysten i Trøndelag i helga, det var neppe mer enn 10-12 grader.... brrrr!!!!

Skrevet

I sjøen ved Arendal er det nå 19,9!!!! :)

Skrevet

Var hos jm i går og hun anbefalte meg å svømme, basseng eller sjøen spiller ingen rolle. Det er flott trening uten fare for belastniner.

Bad i vei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...