Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Hva kunne DU tenke deg å få i posten av din hemmelige venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 En koselig sommerhilsen jeg er ikke så kravstor, så alt er bare koselig å få , så lenge det ikke er regninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 4. juli 2006 #3 Del Skrevet 4. juli 2006 en kooooselig hilsen=)postkassen min er tom og sulten;o) hehe får liksom ikk enæring av disse regningene som fyller den opp=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 4. juli 2006 #4 Del Skrevet 4. juli 2006 Båt, hus eller en flott bil hadde vært tingen Meen, okei, ALT annet enn regninger er supert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 5. juli 2006 #5 Del Skrevet 5. juli 2006 En hyggelig hilsen.. Bare samboeren som får post her.. He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anesam Skrevet 5. juli 2006 #6 Del Skrevet 5. juli 2006 Enig med de over her at alt annet enn regninger er BRA!!! Må legge til at jeg er en godte-gris også da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå