Gå til innhold

Utrolig billig teutonia spirit 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.babyverden.no

Koster kun 1499 og er satt ned fra 5999, det er billig. Og så er det billigere bager å for dem som skulle mangle det til kun 500.

Bare et lite tips til dere som evt skal kjøpe vogn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til deg som har kjøpt, har du fått denne enda, og hvordan er denne vognen?

Skrevet

det er på www.barneverden.no det er tilbud:)

Skrevet

Vil bare minne om at de små forhjulene ikke er egnet til trilling i terreng. Den egner seg best som bytrille.

Skrevet

jeg har og bestillt, noen som har fått den i posten enda? er så utålmodig jeg da...

Skrevet

Nei, vi har ikke fått den enda.... det sies at den ble/blir sendt i dag el på fredag! Er veldig spent ja.. Snuppa vår begynner i b.hage 1.aug, så er i hovedsak som sovevogn der den skal brukes. (ville heller kjøpe en slik når den var så billig, istedet for å kjøpe en slitt og eldre simo brukt liksom... ikke noe galt i det altså, men vi ville nå gjøre det slik!) Vogna er vel lik i sittedelen som mistral etc har jeg hørt, men de to små forhjulene gjør vl kanskje slik at den ikke egner seg som offroad-vogn akkurat! ....men for oss gjør det ingen verdens ting da vi har annen vogn til den bruk..

Skrevet

måtte ringe å høre jeg..siden det ble snakk om det her....de har sendt min i dag i hvertfall....moro moro...da kommer den vel om et par dager tenker jeg.

Skrevet

Ah - okei!! Så flott! Da er sikkert vår også sendt i dag...bestillte iallefall dagen etter annonsen kom ut... *jippiiii*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...