Gå til innhold

jeg er i uke 9+2! noen andre?:)


Gjest

Anbefalte innlegg

hei dere!

 

Bare lurer på hvordan dere har det som er omtrent likt som meg? Alltid hyggelig å høre hvordan det står til med andre!

jeg har visst gått ned over 5 kilo.. har vært skikkelig kvalm og null matlyst siden uke 5. føles litt bedre nå, men jeg blir skikkelig kvalm og kaster noen ganger opp dersom magen blir for tom.

Hørte forøvrig hjertelyden for noen dager siden. Dunket i 150!:)

er mye trøtt og sliten, men jeg nyter det for det!

innbiler meg at magen føles litt hardere, men når det ser ut til at jeg har litt mage er den bare oppblåst. håper den stikker fram snart!:)

 

Håper det går fint med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 9+4, men har ikke vært hos lege enda. terminen skal være ganske sikker likevel. kanskje jeg skulle stikke innom helsestasjonen og høre om jeg kunne få en kjapp time i løpet av uka:)

 

magener en del fastere enn den bruker være (mitt 2.svangerskap). er mye sliten og kvalm av og til. likevel er det godt å i hele tatt kjenne at det skjer noe der inne. fikk litt noia av å kjenne ingenting en god stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 9 + 2 her også - termin 6.februar. Første babyen her. Klarer foreløpig ikke glede meg over dette pga kvalme og uvelhet - døgnet rundt. Er SÅ sliten hele tiden, og orker ingenting. Håper lykkefølelsen kommer etterhvert, og at kvalmen avtar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9+1 i dag. termin 7. februar etter mine egne beregninger. nå begynner det å skje ting med magen min. gleder meg til det ikke bare ser ut som om jeg har lagt på meg litt.

 

når får man beskjed om sykehus og time for ultralyd egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...