Gå til innhold

Bekkenløsning skremmende...

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid fryktet å få bekkenløsning når jeg ble gravid.

Det er sikkert fordi jeg har det med å få alt av det negative...

Vet at bekkenløsning finnes i flere grader og at det er vondt og hemmende. Vet hva det er, men vet ellers lite om det.

Lurer derfor på følgende:

- Når er det vanligst at bekkenløsning inntrer dersom man får det?

- Og man er vel mer utsatt som overvektig....?

- Hvordan blir tiden etter fødsel?

Setter stor pris på alle svar, og på forhånd takk til alle dere som tar dere tid til å svare!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5541454-bekkenl%C3%B8sning-skremmende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Syns ikke dette er verdt å gå å bekymre seg for... Men uansett tror jeg det kan komme veldig tidlig i svangerskapet. Jeg merka det rundt uke 10 tror jeg.. Tror ikke det har noe med å være overvektig eller ikke.. Det er styrt av hormoner har jeg lest. Jeg har BL selv, og er nå snart i uke 29. Jeg er sykemeldt 100 prosent nå (ble det for en uke siden), og prøver ta det veldig med ro. Da er nemlig alt mye bedre.. "Alle sier" tilmeg at siden jeg har BL må jeg ta det rolig nå, ellers kan jeg få skikkelig problemer senere.

Lykke til :)

Takk for svar!

Om mine hormoner vet jeg lite ;-) Men jeg er i uke 21 og merker ingen problemer foreløpig. Har i alle fall sterk benbygning og kan håpe på at det hjelper og er på min side denne gang ;-)

Håper det går bra for deg da, og at din BL ikke vil plage deg for mye. God bedring da og lykke til videre!

• 2 uker senere...

til heidi 1979: hvor vondt var det for at du skulle bli sykemeldt fulltid? jeg har vondt når jeg står opp om morgenen, og når jeg begynner på jobb. er sykemeldt 50 %, og har vært det siden uke 19 ( er nå i 28. uke). men jeg føler at det så vidt går hvis jeg bare jobber sakte og tar mange små pauser, noe sjefen min ikke liker i det hele tatt. burde jeg kanskje vurdere å jobbe mindre enn 4 timer daglig, eller høres dette ut som "bare litt vondt"? dette er min første, så jeg vet ikke hvor vondt det kan gjøre.

tusen takk for alle svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...