Gå til innhold

hmmm...trenger litt hjelp her nå

Anbefalte innlegg

jeg sluttet på p-pillene i tidlig i mai, så gikk det 6 uker så kom tr. jeg har alltid hatt syklus på 28 dager mens jeg gikk på pillene og nå er jeg helt ut av det. mensen har ikke kommet enda, hadde regnet meg fram til at den skulle komme 25 juni men er enda ikke å se, tok en test for ei uke siden men den var negativ.....

lurer på om jeg får eggløsning i denne mnd selv om mensen uteblir eller er alt bare forsøvet slik at jeg ikke får eggløsing før tr endelig bestemmer seg for å komme,? helst skulle jeg sett at jeg hadde vært gravid allerede nå da, men men

synes dette er vanskelig jeg =)

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5541392-hmmmtrenger-litt-hjelp-her-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er ganske normalt at syklusene blir litt på tryne når kroppen ikke styres av tabletter lenger.

Selv sluttet jeg for ett år siden og jeg har fortsatt ingen sykluser som er like lange desverre. Det letteste er å prøve å finne ut når EL er, bruk tester eller sjekk tapp eller slim, for etter EL går det stort sett 14 dager før ikm kommer. Perioden mellom el og ikm er mer stabil enn perioden mellom ikm og el.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...