Gå til innhold

Er EL-testen negativ eller positiv dagen etter en EL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen kan ha pos eltest 2 dager etter hverandre, men det er fortsatt den samme eggløsningen som gir utslaget. Andre kan bare få utslag en dag....så det varierer veldig! Man får pos. eltest før selve egget slippes....så da blir svaret at testen vil være negativ dagen etter selve eggløsningen. Håper du skjønte meg? :o) Var litt vanskelig å forstå ditt sspm, kunne nemlig tolkes på 2 måter....om du mente om du vil få en pos.eltest dagen etter en pos.eltest eller om du mente om du vil få en pos.eltest etter eggløsningen.....

Kanskje det var litt forvirrende ja.. Ikke alltid lett å formulere seg :)

Jeg mente å spørre om jeg fikk positiv EL test dagen etter jeg har hatt EL.

Hadde ikke forventet noe EL enda, men ble litt usikker da tempen steg.. Har lange uregelmessige sykluser, så jeg aner ikke når EL skal komme heller. Derfor håpte jeg at EL testen kanskje skulle slå ut, selv om det var dagen etter en evnt. EL. Men får bare vente å se på tempraturen de neste dagene :)

Vi har sex annenhver dag for å treffe EL, siden jeg ikke vet når den kommer.

Tempinga og EL testinga er bare for å ha kontroll på NÅR jeg har hatt en EL, slik at jeg slipper å bruke unødvendig mye penger på EL tester og graviditetstester. Gjorde det på forrige måten første gangen jeg ble gravid. Da såg jeg på tempen når jeg hadde hatt EL, og visste hvilken dag jeg kunne ta en graviditetstest, og når jeg kunne forvente TR.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...