Gå til innhold

BHG legges ned - bekymringer, vil hun savne dem mye?

Anbefalte innlegg

Hei alle kloke foreldre,

Jeg er bekymret for veslesnuppa... Hun har gått i en super familiebarnehage som nå dessverre nedlegges.

Vel og merke er det en lang sommerferie, men jeg er bekymret for at hun kommer til å savne både voksne og barn i bhg, hun har knytta seg sterkt til alle sammen.

Vi får forhåpentligvis en ny bhg-plass og da blir det ny tilvenning, nye rutiner mm. Sommeren er lang når man bare er tjue måneder, men det er jo mange som hun er blitt glad i og er vant til å være i lag med hver dag. Nå få hun ikke se dem igjen på fast basis.

Hva er deres erfaringer med bytte av barnehage? Og hva er deres råd i forhold til å holde kontakt med ansatte/barn i bhg som barne tikke lenger går i? jeg synes jo det ville være hyggelig å treffe de andre av og til...

Uff, jeg liker ikke tanken på at det er faktorer som påvirker henne så sterkt og som jeg ikke har kontroll over. Men sånn er det i denne verden.

Jeg er litt redd for at denne erfaringen skal være negativ for henne: du er masse sammen med folk, knytter deg til dem, lærer dem å kjenne, for så å ikke se dem mer. Helt uforståelig for et lite barn.

Hører gjerne om erfaringer og tanker rundt dette.

Mamman til Astronauten

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...