æsj altså! Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Så bra at du fortsatt er gravid:) Jeg lurer på hvordan blødningene dine har vært? Jeg begynnte å få litt brun uflod i helga, som nå er blitt rødt blod. Men det er lite, og bare når jeg tørker meg... Blir litt nervøs, men har ømme pupper og mener jeg var uggen i formiddag. Orker ikke miste denne lille spiren min, men men...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
æsj altså! Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg er 7+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 hei..jeg hadde det slik som du, det rant lyst blod ned i toalettet, og mørkt bare på pairet i ca to dager..ikke mye..det trenger ikke være noe i det hele tatt, men jeg ville ringt legen din? bedre å ringe for mye..de kan ta hcg test, hvis den fortsatt stiger er du gravid, som jeg tror og håper du er:-) men jeg merket at jeg slapper mer av nå etter å få svar av legen:-) lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
æsj altså! Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juli 2006 takk for svar. får ringe legen i morgen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå