Gå til innhold

Juni: Hvem venter fortsatt?


lårakraft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! 10 dager på overtid. Har fått time til overtidsvurdering på onsdag morgen på Kvinneklinikken.

Er temmelig lei nå...

Alt er bra, men det eneste tegnet på at fødselen nærmer seg er at jeg har fått "føde-tryne"...

Sukk.

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her enda, men i morgen tidlig kl. 0900 blir jeg satt i gang. Blir spennede å møte henne nå altså. Men må si jeg gruer meg....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, 4 dager over...... Ikke akkurat noen klare tegn på fødsel her i gården;) Formen er nesten altfor bra (er det lov til å si det da??), så kan nesten regne med å tusle med stormagen over målstreken som er 14 dager over tid og igangsetting.

 

Hva gjør dere imens dere venter??? Noen tips slik at tida går raskere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk er her ennå jeg også. 6 dager på overtid. Har vondt og murringer men det blir liksom ikke noe mer enn det. Kjenner at jeg er veeldig klar for at ham kommer ut snart. Skal på overtidskontroll hos jordmor i morgen, skal bli spennnde å høre hva hun har å si.... Håper alle får en fin dag.... og at det blir fødsler på hele gjengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Håper det gikk bra idag Lene G!!!!!

 

jeg har fått time til overtidskontroll¨på lørdag, da skal de sjekke om jeg er moden nok... hehe... sist jeg var det for 5 dager siden så var jeg ikke det.....

Så her sitter vi.....

Håper dere andre har fått, eller slipper å gå så lenge til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...