Gå til innhold

nattinatt,babyface,elastica eller villemo3????

Anbefalte innlegg

någen som kan se litt på meg?? eg slide någe sykt for tiå å lure på koss d vil gå me meg å mannen,sette pris på ærlige svar??? kor mange barn får dokke opp på meg totalt å vil eg få posititv svar tebage fra klagen eg sendte te voldsoffererstatningen?? sko ta 6-8 mnd før eg fekk svar å nå e me inne i den 9 mnd?? 15.03.79

Fortsetter under...

jeg får opp at dere krangler og diskuterer mye, men at dette vil bli bedre og at dere går inn for at dette skal gå bra... får opp totalt 6 barn på deg... føler at det ikke er lenge til du får tilbakemld på erstatningen, føler også at du vil få erstatning :-)

når ser du graviditet på meg? hvor mange totalt? kjønn? ser du forlovelse mellom meg og sambo?

jeg 301185

han 130584

hei,takk for svar...har mine tvil på a d vil fungera me meg å han for d e 3 gangen han isje ville vær med te familirådgiver å d tar på nå dette.. men nå ska eg svara deg :) får opp juli å august på deg når d gjelde graviditet,vett du ka ti i syklusen du pleie å ha eggløsning??? får opp fantastisk mye positivt rudt deg kver gang eg konsentrere meg om deg,får opp jaffal 4 barn på deg!! når d gjelde deg å sambo så ser d ud som om dokke forlove dokkar på ny året eller nyttårsaftå,tror han e litt hemmelighets full han samboeren din men,ein kan jo aldri vær heilt sikkar selvfølgelig..ligge mye kjærlighet rundt deg men,føle og at du kansje tvile litt på hans følelser av og ta men,d ska du isje gjør for han e utrolig glae i deg :) bare isje la någen utnytta seg av godheten din å stå for di meiningane du har..

takk skal du ha :-) han er veldig god samboern min men han er litt hemmelighetsfull av og til :-) men føler ikke det er noe negativt med det... heldigvis :-) håper du har rett ang. graviditet... for jeg er litt deppa for tiden i og med at vi er i 10 pp nå... jeg pleier og ha eggløsning ca dag 21.. har lange sykluser.. har vært mer stabil nå i det siste.... hadde første mensdag den 25 juni... ser du noe mer??

stoor klem og takk igjen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...