Gjest Skrevet 5. juli 2006 #26 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er nå i uke 24, og har lagt på meg ca 8 kg....syntes ikke det er så ille. Jeg var ikke spesielt tykk fra før, så selvfølgelig er det merkbart, men jeg bruker jo fortsatt buksene mine i str 34/36...Har kun fått ekstra på magen og pupper. Med mindre man går opp 30 kg, syntes jeg ikke vi bør klage om vi har gått opp 5-8 kg frem til nå, for alle er forskjellige. Noe får mer fostervann eller vann i kroppen, slik at det også hjelper på å øke vekten.
smil:O) Skrevet 5. juli 2006 #27 Skrevet 5. juli 2006 er i uke 21 nå, og har lagt på meg ca 3,5kg. Synes dette er helt greit, da jeg ikke har lagt på meg andre steder enn på magen foreløpig. Fikk "gravid"mage tidlig, men det var egentlig greit, for da slapp jeg alle mistankene om at jeg hadde lagt på meg så mye;O)
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juli 2006 #28 Skrevet 5. juli 2006 Da jeg var til kontroll i uke 20,hadde da gått opp 4,5kg. Skal til kontroll nå i uke 23+5. Så er spent,men tror ikke jeg har lagt på meg noe mye. Men bekymrer meg ikke. Spiser det jeg vil (litt med omhu da), har dilla på krokan is,så det går litt krokan is i løpet av dagen. Men er ikke redd. Føler meg i fin form. Man burde legge på seg værtfall 10 kg i løpet av svangerskapet sa min jordmor. Det var bare sunt.
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 5. juli 2006 #29 Skrevet 5. juli 2006 jeg har lagt på meg 5,5 kg.....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #30 Skrevet 5. juli 2006 oi... leste over her at ei ble satt på "slankekost" pga 6 kg. Jeg har lagt på meg omtrent det dobbelte med omtrent samme utgangspunkt (høyde/vekt). Jeg har vært sulten hele tiden, jeg.. godt å lese at vi er flere med tosifret vektøkning, he he!
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juli 2006 #31 Skrevet 5. juli 2006 Har nå vært på kontroll, uke 24 og har gått opp 8,6kg siden jeg ble gravid. Ingen ting å frykte. Jeg merker ikke disse ekstra kiloene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå