Gå til innhold

Strindheim noen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som bor i leangen/strindheim området? Som skal bruke/bruker Strindheim helsesenter? (el hva det no enn heter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si hei, selv om jeg ikke bor på Strindheim/Leangen...

Jobbet mange år på Strindheim skole, så føler jeg liksom tilhører litt der. :o)

Flott, ny helsestasjon med hyggelige helsesøstre og lege! Fikk nesten litt "hjemlengsel" jeg nå.....

Hvor bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Jeg bor ikke akkurat på Strindheim, men det blir nærmeste helsestasjon med jordmor for meg. Gikk til jordmor der da jeg gikk gravid med tullemor, hun er nå 1 år, og trivdes kjempebra!

 

Kjempefine, nye lokaler, og trivelige jordmødre. Var til legen kun ved 1. gangskontrollen, etter det bare på Strindheim.

Regner med at jeg skal dit denne gangen også og det gleder jeg meg til. Har termin 3. mars.

 

Regner du skal bruke Strindheim helsesenter også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg flytter tilbake til strindheim om et par uker, etter ett år på heimdal, og regner med at jeg skal bruke strindheim helsesenter. har kun vært til legen enda.

vært artig å bli litt bedre kjent med andre gravide i området :)

hvor gammel er du chanzei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det blir der jeg går ja :) Gleder meg!

Termin 7.mars jeg da, så vi er nokså close! Bare regna ut den selv da, så er jo ikke sikkert den stemmer. Får stole på Babyverden.com :)

 

Er du gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 jeg:) så innlegget ditt her om hvordan fortelle det. jeg har bodd hjemmefra med typen min 1 år nå, så selv om de ble litt satt ut, ble de ikke sjokkert;P de ble glade for at første barnebarn er på vei:) ringte bare til de å sa; "ja da har jeg vært til legen, og det ser ut som du skal bli morfar/mormor!" hehe..

 

har du gått på strindheim barneskole? isåfall, kan det hende du kjenner broren min, han er 18:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...