februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Etter litt over ett år på bli gravid hører jeg endelig til her... Hurra og hei
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 HEI OG GRATULERER SÅ MYE..GØY OG FÅ DEG HIT, LYKKE TIL:-9 NÅR HAR DU TERMMIN?? 15 FEBRUAR HER..:-)
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2006 Har termin 11 mars men veit jeg skal ha ks så da kan jeg trekke fra ei uke:) Glæde mæ!
Ingenting Tingeling Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 Hei! Jeg gratulerer både deg og meg selv. Fikk vite i dag at jeg er gravid. Termin 11. mars her også!! Vi ser kanskje mer til hverandre i månedene fremover? Lykke til uansett, krysser fingrene for at det skal gå bra!
Lykkelig! :) Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Gratulerer så masse! Jeg testet selv positivt i dag. Hurra for oss! Vi har termin samme dag. Lykke til!
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Så gøy. =) Gratulerer! Har termin selv 7.3.07. Vår første. =) Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå