februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Etter litt over ett år på bli gravid hører jeg endelig til her... Hurra og hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2gangs Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 Heisann grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koja Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 gratulerer så mase:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Del Skrevet 3. juli 2006 HEI OG GRATULERER SÅ MYE..GØY OG FÅ DEG HIT, LYKKE TIL:-9 NÅR HAR DU TERMMIN?? 15 FEBRUAR HER..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 3. juli 2006 #5 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer så mye!! Lykke til og kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 Ja gratulerer masse..)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 3. juli 2006 Har termin 11 mars men veit jeg skal ha ks så da kan jeg trekke fra ei uke:) Glæde mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingenting Tingeling Skrevet 3. juli 2006 #8 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Jeg gratulerer både deg og meg selv. Fikk vite i dag at jeg er gravid. Termin 11. mars her også!! Vi ser kanskje mer til hverandre i månedene fremover? Lykke til uansett, krysser fingrene for at det skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 4. juli 2006 #9 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei! Gratulerer så masse! Jeg testet selv positivt i dag. Hurra for oss! Vi har termin samme dag. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #10 Del Skrevet 5. juli 2006 Så gøy. =) Gratulerer! Har termin selv 7.3.07. Vår første. =) Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå