ChaChi Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 i dag har jeg vert på ul, og sett en liten veldig aktiv jente der inne:) så aktiv at jordmor nesten ikke fikk sett det hun skulle se.. men etter litt kaving så fikk vi da telt både hjertekammer og målt både det ene og det andre:) ble satt tilbake 14 dager.. 14 dager!!! det er to uker det.. og jeg som trodde jag snart var hallveis.. så nå må jeg skifte nick også.. blir vel Charlotte82 med desember jente i magen nå da:) fikk bilder også, men de ble ikke så bra som sist jeg var, men hva kan man vel forvente når foto objektet slår salto når man skal ta bilder?? *happy* jente navn noen???
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 åååh så koselig da=) Moro moro! Gratulerer masse da! Jentenavn : Sarah Maja Sina Liv(e) Julie Amalie Angelica Sol Maiken Mariell =) Moro med jenter som man kan dulle opp =) Skal på ul 17 juli jeg..lenge til!!
Gjest Riga19 - jente 22.10? Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Blei satt tilbake 3 uker jeg på første UL, så jeg kjenner til det. Da ville forresten babyen absolutt ikke bevege seg, men på andre UL bevega den seg så mye at vi fikk bildene gratis, for de var så ut av fokus! Fint at det gikk bra da! Hmmm...er ikke så flink med navn, så her er det ingen hjelp å få...
ChaChi Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2006 prøvde å legge ut ul-bilder her inne, men det funka dårlig,feil filtype vist nok.. men om det er noen som vil se så har jeg lakt de ut på piczo siden min:) lisecharlotte82.piczo.com lov å skrive i gjesteboken og:)
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Grattis :-) Vi venter også jente. Nora skal hun hete (kaaanskje Hedda, dersom Nora blir helt feil) Andre pene jentenavn: Line Malin Rebekka Michelle Hermine Thomine Bethina Iris osv... Lykke til med valg av navn!
snart mor til nr 3 Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 mannen min har bestemt at hvis vi får pike skal hun hete enten ida eller erle.jeg sjøl synes frida og stine er også fine navn
sajam Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer ) Vi får oxo jente og hun skal hete Mathilde. Ellers er følgene navn veldig fine: Mathea Linnea Sofie/a Iselin Aurora Siren Amalie (storesøster til Mathilde:o)) Hannah Lykke til med navn valg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå