Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Fant akkurat ut at jeg er gravid - det var ikke planlagt. Har et barn på 15 mnd så det bli ca to år mellom dem. Jeg vet at jeg bør juble over denne nyheten og jeg gjør det kanskje også, men jeg har nettopp fått ny jobb (var ikke gravid da jeg fikk den) og skal begynne i den i slutten av august. Gledet meg veldig til å starte denne jobben, men nå bare gruer jeg meg. Hva vil sjefen min si? Og ikke minst hvordan ta godt nok vare på barnet jeg har fra før. For å gjøre det enda mere komplisert så bor vi i en to roms leilighet. Siden jeg har vært i permisjon frem til gullet skal i barnehagen er jeg redd for at jeg ikke rekker å tjene penger innenfor de seks måneder som kreves for å få permisjonspenger og hvordan skal vi få råd til å kjøpe noe større da på bare en lønning. Hilsen en som tar sorgene på forskudd for å kunne glede seg seinere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5540315-gravid-og-ny-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juli 2006 #2 Del Skrevet 4. juli 2006 husk at evt, sykepenger telles som inntekt, og da vil du få fødselspenger neste år når poden kommer basert på det (og de er jo basert på inntekten du vil få i jobben du starter i). så helt ille er det ikke ) ellers forstår jeg godt at det føles litt kjipt ifht ny jobb. hadde vært ærlig når jeg hadde sagt det til ny sjef, sånn at han forstår at du ikke "utnytter" arbeidsplassen. men kanskje vente minst til de "usikre" 12 ukene er passert? sånn ei stund etter du har begynt? og så satser vi på at du holder deg frisk og rask hele svangerskapet sånn at du får kost deg litt underveis også! lykke til - det går veldig bra skal du se! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5540315-gravid-og-ny-jobb/#findComment-5546992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå