Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på en ting. Før jeg blei gravid var jeg veldig ofte plaget med urinveisinfeksjon. Da brukte jeg gjerne tranebærkapsler forebyggende, noe som fungerte veldig bra.

Nå kjenner jeg at jeg får uvi igjen... Vet noen om man kan bruke tranebærkapsler når man er gravid? Skulle ikke tro det var skadelig men spør alikevel...

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du.

Jeg bruker helst tranebærsaft jeg da. synes det virker bedre.

Og så er saften så deilig i varmen....skikkelig tørsteslukker når den er såpass frisk :o)

Skrevet

Takk for svar :)

Da skal jeg kjøpe meg tranebærsaft i morgen... Plutselig forsvant uvi symptomene her.. Sikkert fordi jeg drakk en god del vann :)

Får man kjøpt tranebærsaft i matbutikker? Eller må man på helsekosten?

:o)

Skrevet

Ikke kjøp den i butikken. Den er for svak

Jeg kjøper på helsekosten.

:o)

Skrevet

jeg kan bli litt urven av tranebær saft. Jeg kjøper tranebærkapsler jeg. Syns d er mye bedre. Det er ikke skadelig for foster.Ta den typen som ikke har andre tilsetningstoffer en tranebær. D er noe som heter bacca eller bucca el noe som kan stå på noen, og da kan du holde deg unna den.

Selv har jeg en hvit eske med bilde av tranebær som d står tranebær på. Ser simpel ut, men d er bare tranebær! Kjempebra!

JEg bruker ikke antibiotika lenger jeg nej =)

Skrevet

Det er ikke skadelig, og selv om det er effektivt for de fleste er det jo ingen garanti for at du ikke får uvi. Legen min mente dessuten av uvi kan komme med veldig anderledes symptomer når man er gravid enn ellers, så ingen grunn for å gi opp tranebær ennå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...