fjell og fjord Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Bare nysjærig , hva slags klær skal ha til hjemmereisen... Førstefødende... Er det kansjke individualt
Linn og Noah Alexander Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Det er nok veldig inviduellt... En venninne av meg gikk ned 13 kg i løpet av de første dagene.. Men jeg lurer også på dette med klær etter fødselen.... Må han ha med de store gravid-klærne eller blir de veldig store?? Blir vel kanskje litt optimistisk å ta med klærne man brukte før graviditeten?? hehe
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Ned 10 på like mange dager, men går ikke rett inn i "gammel-klærne" nei... Ta med noen myke, romslige bukser til oppholdet iallefall!
venter septemberjente Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Sist gikk jeg ned en del kilo de første dagene,men jeg kom ikke inn i mine tidligere klær med en gang. Ville ikke reise hjem i mammaklær, var veldig lei av dem. Jeg dro og kjøpte meg et sporty hjemreisesett til meg selv. Vi fortjener noe nytt selv om det blir lite brukt. Kjøpte meg en stilig treningsbukse, litt fin hettegenser, og ei fin ammetshirt.
fjell og fjord Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2006 takk for svaret:-) Skal ha med med volanskjørt som strekker seg oppe(som mama bukser, men dette er vanlig fin skjørt) så kanskje en nye bluse( har lagt i baggen først en gammel, men har lyst på nye nå, ja) det viktigste at babyen er frisk da, men...man må tenke på alt:-)
mamman til Håkon Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har tatt med meg en litt stor og myk bukse. Det er jo litt deilig med joggebukser eller noe lignende etter fødsel. Spess om man har sydd og er sår og øm. Det var jeg sist.
Surredama Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Jeg spurte jordmor litt om det her med klær. Hun sa at man etter fødsel som regel kom inn i de klærne man gikk i når det var gått 6 måneder av svangerskapet. Man burde dessuten absolutt velge noen myke og vide klær siden man gjerne er ganske sår. Så da blir det vel mammaklær på meg da (i tillegg til joggebukse), kommer vel ikke inn i resten av buksene mine i alle fall...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Jeg fødte for 10 dager siden og har nå gått ned 11 kilo. Men litt mage er jo der så jeg får ikke på meg buksene mine ennå, har noen kilo igjen til det. Jeg bruker fortsatt mamma-buksene mine jeg. De holder magen litt inne også. Men mamma-toppene har jeg lagt bort.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Godt råd fra 3 gangs fødende;) - ta med deg mamma buksa , da magen er som en sprukket ballong i noen dager...Første gang jeg fødte gikk jeg opp 15 kg og rett etter fødselen var 7 borte...de andre gangene vet jeg ikke , men gikk opp myye mer.
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Har hørt at man bør ta med seg str over den man brukte før graviditeten og dette fungerte for meg sist... Nå har jeg har kjøpt ei joggebukse i str 38 og ei som er i str XL fordi den var så liten på str. Gjør jo ikke noe om den er litt stor når man har vondt og kanskje er sydd både her og der. Topper har jeg kjøpt i str M. Brukte 34-36 før graviditeten. Nå bruker jeg L-XL...Godt å ha noe nytt når man kanskje ikke føler seg så bra og opplagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå