Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Noen som vet om man kan spise buser når man er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 gud, hvor ekkel du er.. det kan man sikkert... men jeg ville ikke gjort det fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 HALLO???????????? DETTE kan vel ikke være seriøst????? Spør legen, haha...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Del Skrevet 3. juli 2006 ka er buser..ikkje si det er det ekle ...det kan du sikkert trykt spise hvis du føler for det!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Del Skrevet 3. juli 2006 Et i vei, om du har behov for det.Men et tips, ikke mens andre ser det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 Det som slår meg er hvor gammel er denne jenta? Er hun moden nok til å bli mor? Ærlig talt, skulle trodd jeg befant meg på en "fjortis" side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå