Gå til innhold

9+1 i dag og UL i morgen!


elly belly

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Forrige tirsdag var jeg på min første UL etter jeg ble gravid. Den lille spiren vår var kun litt over 4 mm ved 8+2, så legen ville se meg igjen etter en uke. Gruer meg så innmarri til svaret i morgen fordi det er så mye som kan gå galt når den er så liten i forhold til antall uker. Trenger support og trøst fra andre vordende mødre.... Ah, det har vært en tussig uke, men det blir greit å få svar også.

 

Kryss fingre og tær for meg i morgen kl. 11!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i morgen li-li!

 

Jeg er nesten i samme situasjon selv, men skal ikke på ny UL før om ett par uker.

Ble så nervøs når jeg fikk vite spiren var for liten!

 

Spendt på å høre fra deg i morgen!

Kryss, kryss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

Var inne å smugtittet på dette trimesteret. Er selv i 23uke, hva mener de med at det er for lite?

 

Jeg var på innvendig ultralyd i uke 11pga blødning og den lille var 3,1cm. Alt var bra og svangerskapet har gått greit siden.

 

Tenk positivt alle vokser ikke likt, det går nok helst bra skal du se:-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen, slik hadde søstra mi det å. Lille pia hennes va 46 cm når hun kom til verden og nesten 3,9 kg. De sa å på første UL at hun var liten, men alt ordnet seg der:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er spent men trøsten er jo at det går bra for flere enn det går galt for. Du får holde oss oppdatert!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...