ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg sitter med en... Full klaff på første kur (dobbel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har en pergo spire, men er egentlig inne på 2.tri. Min kom i pause mnd etter første pergokur:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 pergospire her også!! det klaffet i 6. og siste forsøket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene-81 Skrevet 3. juli 2006 #4 Del Skrevet 3. juli 2006 Også en pergospire i magen min. Satt i pause mnd etter første pergo kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 3. juli 2006 #5 Del Skrevet 3. juli 2006 Enda en pergospire her! Klaff på første enkle kur, så det var det som skulle til. ) Noen som vet om pergobruken har noe å si videre i graviditeten? Eller er jobben gjort når egget har løsnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 Jobben til pergoen er gjort når egget er løst:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #7 Del Skrevet 3. juli 2006 kanskje dumt spørsmål men hva er en pergospire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #8 Del Skrevet 3. juli 2006 .....det lurer jeg også på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #9 Del Skrevet 3. juli 2006 Hehe, det er berre vi som kaller det det. Pergo er noen tabletter man tar som skal gi deg eggløsning, men blir osgå gitt til se som har eggløsning. jeg selv hadde eggløsning men fikk tablettene for å gi ekstra "dytt" på eggene mine. Vi hadde prøvd i nesten 2 år da jeg ble gravid etter bruk av pergo . derfor pergospire. Sjønnte dere den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #10 Del Skrevet 3. juli 2006 oki..hehe ja nå skjønner jeg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
froskeprinsesse Skrevet 3. juli 2006 #11 Del Skrevet 3. juli 2006 Pergospire på andre doble kur! Utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå