Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg er gravid og blør ikke noe lenger, :-) å dette var gode nyheter, sannsynligvis blødde jeg pga skulle hatt mensen eller en blodåre som sprakk:-( skal få ul snart for å være 110%..men hadde god stingning i hcg:-) og har ømme bryster:-) går det bra med deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 thi:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 hihi... måtte bare si at overskriften så noe suspekt ut... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Del Skrevet 3. juli 2006 dytter opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Del Skrevet 3. juli 2006 åååååå jippi!!!!!!!! nu blei æ gla.. har tænkt såå mye på dæ.. men vært i litt dårlig form.. en kompis som døde.. men så flott da, at spira vokser seg stor og sterk der inne ) hihi.. ja.. vi skal ligge i lag i februar (knis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #6 Del Skrevet 4. juli 2006 oi, håper du har det bra:-)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #7 Del Skrevet 4. juli 2006 jada, det går bra.. men det e jo litt trasi. han va bare i 30 åran.. men de siste årene har han drokke, og brukt dop.. og et var nokk det som drepte han å... så ufattelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #8 Del Skrevet 5. juli 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #9 Del Skrevet 5. juli 2006 uff så ung, trist var det ja..kondolerer så mye med dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #10 Del Skrevet 5. juli 2006 hvor gammel er du?? jeg er 24.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #11 Del Skrevet 5. juli 2006 26 hær.. ) ble 26 i juni.. ) men nå skal jeg i dusjen.. har vært på stranda i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #12 Del Skrevet 7. juli 2006 dytte.. hei, februar gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #13 Del Skrevet 8. juli 2006 halloen lille spire:-) nå har jeg fått ul på stavangersykehus på mandag..gleder meg, s jeg måtte få en ul, for å roe meg ned etter den blødningen, ..og legeb henviste meg;-) håper alt er ok..går det med deg?? jeg har nå begynt å nyte dette for fult, store brøster som er vonde og ser jeg har lagt på meg, men det er sikkert bare pga all maten eg trykker i meg..:-) du..kan jeg spise sterk mat?? thai?? elsker det..go helg..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #14 Del Skrevet 8. juli 2006 hmm.. sterk mat.. e ikke helt sikker på den... men trur ikke det skal være et prob... jeg håper ikke at jeg får støre bryster enn det jeg har.. 95 c er stort nokk for meg.. har heldigvis ikke ømme bryster.. brystortene er litt ømme.. men ikke no mere.. har faktisk hadd veldig lite symptomer.. trøtt og sliten, litt rar mage, "overnaturlig" luktesans.. og ikke så mye matlyst.. ellers ingen ting. og det er jo ting jeg kan leve med så. hehe. har gådd ned 4 kg.. pga av jeg ikke klare å spise så mye.. du vet at du kan fikse privat ul på mama stork? koster bare 500 kr.. ca 200 mere enn på sykehuset.. va dær da jeg skulle finne ut hvor langt på vei jeg var.. og synes det var kjempe koselige folk der. ble veldig godt mottadd.. ) ja. du får ha ei god helg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #15 Del Skrevet 9. juli 2006 dytter.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #16 Del Skrevet 10. juli 2006 heu du, har mistet, !! var på ul i dag, ikke hjerte bank hos den lille, så skal på utskrabning i morgen..dette var vondt, kjenner jeg har et vondt hjerte i dag, og gruer meg til full narkose..uff syting på meg..du må ha lykke til videre..:-) klem..snakkes nok senere for jeg håpe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #17 Del Skrevet 12. juli 2006 å herregud!! fikk et kraftig slag hær nu.. så ufattelig trasi.. *tåre i øyenkroken..* håper det går bra med deg!! blir du å finne på bli gravid siden eller?? hær er msn adr mi .. [email protected] masse trøste klæm til dæ. <3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå