Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Hvorfor spotter man? Er det noe galt hvis man spotter mye? Jeg bruker å spotte ( brun utflod ) 2 dager før tanta kommer, og 2-3 dager etter. Har tanta i ca. 2 dager og da blør jeg mye. Denne gangen spottet jeg ikke noe før, hadde tanta i 3 dager, og spotter enda 3 dager etter tanta. Er litt bekymret. Skal på gyn. i oktober. Føles så lenge til. Glemte å fortelle om dette da jeg var til legen, men han ville sende meg videre til gyn. Det er vel ikke noe hast å ringe legen å fortelle dette nå, når jeg skal til gyn. førten på okt.?
melkekua™ Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Spotting er begynnelsen til ny mens, men dagene med spotting skal ikke telles som første dag av ny syklus. Det er første dagen med friskt blod i trusa som er starten på syklusen. Spotting før mens er helt vanlig, og spotting etter mens er også helt vanlig ) Ingenting å være bekymret over! Du er helt normal ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Spotting kan skyldes lavt progesteronnivå, men er prog. nivået normalt (kan sjekkes med en blodprøve 7 dager etter EL) så er ikke spotting noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå