Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er i uke 26 og har de to siste nettene våknet opp med to våte bryst. Er dette melk og er det vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det siden uke 20 jeg, råmelk er det vel det kalles, og det er helt normalt.

Skrevet

Takk for svar!

Kommer det til å fortsette hele tiden?

Vi har forresten samme termindato 14.10 og jeg venter også gutt:)

Skrevet

Ja uff synes det er plagsomt jeg.. Hvis jeg ligger hard pa puppen paa siden om natta kommer det ut litt, dette har jeg hatt siden kanskje uke 15? Men saa lenge det ikke er noe vekt paa brystene mine gaar det bra :) Kanskje pr0ve en annen stilling aa sove paa hvis du synes det er ubehagelig?

Skrevet

Hi hi, jeg er i uke 22, og i natt våkna jeg av en våt flekk på lakenet. Så det kommer et eller annet ut i hvert fall. Har merket det tidligere også, men ikke så mye. Det kommer hvis puppen ligger i klem liksom!

Skrevet

Det er råmelk ja. Jeg var nervøs i første svangerskap fordi det IKKE kom noe før fødselen... var sikker på at meieriet var i ustand... jordmor lo av meg og sa jeg ikke hadde noe å bekymre meg for, jeg kom nok til å fungere helt fint, og burde heller være glad jeg slapp å lekke før det var "nødvendig"... :) Hun hadde rett - jeg fikk melk dagen etter fødselen, og MASSE!!! Lillejenta greide ikke ta unna alt i starten en gang... jeg var et lite mini-meieri alene :)

men altså - det dere opplever er råmelk, helt vanlig, og ganske småmorsomt egentlig :)

Skrevet

Jammen har vi ikke det Ariel81, og gutt begge to, moro:)

Skrevet

Jeg har hatt samme problemet litt av og på siden uke 20, er nå 22+1.

Er ikke like mye hver gang, det varierer litt, den siste tiden har det derimot kommet litt mer, har derfor gått til anskaffelse av ammeinnlegg.

Disse fester jeg på innsiden av en tilsittende t-skjorte når jeg skal sove, så slipper jeg å få flekker i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...