Gå til innhold

Dere som har vært på UL...:)

Anbefalte innlegg

Onsdag den 12. skal jeg på ultralyd, og jeg gleder meg så innmari! Ikke sååå lenge igjen nå! Jeg har ikke fått noe mage enda, så jeg gleder meg til å få bekreftet at det ER noe der liksom;)

Hvordan var UL-timen for dere? Hadde dere med kjæresten? Tok det lang tid? Forklarte de nøye? Fikk dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5538676-dere-som-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på ul i dag- fantastisk opplevelse! Jordmor var kjempegrei, brukte ca 40 min og forklarte hele tiden hva hun gjorde og så etter. Kikka på hjerte, nyrer, magesekk, hjerne osv, målte hvor stort hodet og lårbenet var blitt for å fastsette nøyaktig termin og spurte oss flere ganger om det var noe vi ville se nærmere på eller om vi hadde spørsmål. Vi fikk se kjønnet, det blir jente:-) Men jordmor måtte se etter flere ganger fordi hun sprella så fælt. Kjæresten var med og han har bare smila etterpå...

Lykke til, Lone! Gled deg!

Vi skal i morgen!!!! gleder meg sååå fært!!!! I motsetning til deg, Lone, så er jeg relativt større en mange...farfaren min så meg for 2mnd siden og var fast bestemt på at det var trillinger hehe DET er det nok ikke, men kan til nøds være to...? ligger ikke i genene, men snakket nettop m ei som ikke har det i genene, men som har tvillinger på 2år...

Det blir spennende!

Da har du noe å se frem til, det var kjempe spennende!! Jeg var også i dag, hun sjekket de samme tingene, hjertet, hodet, lår, lunger osv. Alt var helt fint. Ungen lå opp ned på skrå inni der, med armene rundt hodet, så ut som om han hadde god plass:) Vi fikk vite kjønnet også, var en gutt, var ikke så vanskelig å se sa jordmoren, han var visst ganske godt utstyrt, lå og viftet med greiene, hehe:) Kjæresten min var med også, han så helt rar ut, tror det liksom gikk et lys opp for han.. Tror hun brukte ca 40 min på oss også, tiden gikk så fort, så merket det ikke..

Lykke til ;)

Jeg skulle ikke laget denne tråden, nå klarer jeg i hvertfall ikke å vente! Hihi:) Kjæresten min skal være med han også, og han gleder seg han og. Så håper jeg at de klarer og se kjønnet....! Da skal jeg handle det første babytøyet etterpå;)

Annonse

jeg har ikke vært på ul med denne babyen, men skal til torsdag!!

pappaen og storebroren skal være med her.

tror jeg og storebror gleder oss like mye :)

(storebror er 5 år, og har LOVET å sitte stille... hehe, da fikk han lov til å bli med, sa de på tlf fra sykehuset :) lurer på åssen det skal gå men regner med at vi får en flott opplevelse )

far er ganske stille av seg, men regner med å få høre en del på torsdag ;)

hold oss oppdatert, da!

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...