Gå til innhold

ikm UKE 27, noen spente sjeler her eller...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja jeg har IKM en gang mellom idag og torsdag (litt ustabile sykluser etter jeg sluttet på pillen...)

Jeg har i grunnen allerede gitt opp håpet denne mnd og venter bare på TR. Kjenner det bare på meg. Har ingen symptomer, men mye mensmurringer om morgenen. Huff...

Heisann....

Ja jeg føler jo at noe er anneledes dette pp, men jeg tørr ikke håpe formye selv om mann lett blir revet med.... jeg har så lyst å teste, men har hatt veldig varierende sykluss i det siste, så det er nok best å vente litt, har satt meg opp med ikm på søndag tror jeg, men skal teste på torsdag tror jeg...

lykke til i allefall

klem

Annonse

Hei! Jeg og er veldig spent men har lite håp... Uansett er det alltid et usikkerhets moment og selvfølgelig spennende... Kanskje jeg tester med CB imorra??!!! Har ikke tatt så mange tester før, klarer liksom å vente... prøver å tenke på alt mulig annet.

Syns jeg har hatt ømmere bryster enn tidligere + at jeg har reagert sterkt på røyklukt noen dager, ute i fri luft... Kanskje, kanskje...

Lykke til alle sammen :o)

Vi har ikm samme dag.. og jeg har sinnsykt ømme bryster, det får jeg også med mensen, vondt i korsryggen, noe som også vanligvis kommer med mensen.

Men imorges var jeg kvalm enda jeg ikke hadde drukket kaffe eller spist vitminer... (blir ofte kvalm av å ta vitaminer om morgnene!) og gommene mine er ømme... Skulle ikke vær enoen grunn til det... Håper så inderlig, men våger ikke drømme, vi ville bli så glade!!

Skulle ønske alle klarte det denne uka! Unner alle et lite mirakel!

Heisann!

Jeg har IKM på torsdag, men har ingen symptomer. Vet man ikke nødvendigvis trenger å ha det for å være gravid, men jeg har liksom ikke på følelsen at det klaffet denne måneden... Men vi får se, jeg venter uansett til torsdag eller fredag med å teste, jeg er så tålmodig:)....

Men tenker på det hele tida nesten da..hihi.. Lykke til alle sammen!!!

Annonse

Jeg har IKM til lørdag,men har ikke noen høye forhåpninger om å være gravid nå selv om jeg er kvalm,ømme bryst og vondt.

Er skikkelig sliten for tida...

Men teste skal jeg likevel,men må vente en stund da sånn at det kan slå ut ordentlig.

Lykke til alle andre!!!!!

hei gullet

jeg har det litt sånn som deg for tiden, sliten og lei. glad for ferie til uka...

men jeg har litt (veldig) lyst til å teste nå, regner jo med at den er neg. men da har jeg gjort det liksom...

har egentlig bestemt meg for å vente å se om jeg får TR, men klarer ikke tror jeg-.-...

Hei Sicada

Ja,vi venter i spenning vettu.

Jeg har sinnsykt LYST til å teste,men vil vente også.

Er litt redd for at jeg skal bli skuffa skjønner du vettu.

Er du det???

Jeg vil også vente å se om TR kommer,men tror ikke jeg klarer det jeg heller.

Jeg har veldig lyst til at det skal klaffe nå!!!

har byttet nick, tidl. sicada

ja jeg er stygt redd jeg kommer til å bli skuffet, men jeg tror jegt er gravid, da blir jo selvfølgelig skuffelsen stor, men samtidig er det jo helt ok, for da blir det masse kos i ferien... hihihi

tror jeg kommer til å ta en test i kveld, bare for spenningens skyld...

er jo ikke så lurt, men jo jeg må!!!

Hei vi vil nå (tidl. sicada)

Jeg har også på følelsen at jeg er gravid,men vil ikke håpe for mye pga skuffelse.

Det er så kjipt og jeg får da heller ikke kost så mye etter det for sambo skal pusse opp hus.

Gi meg beskjed når du har testet da.

Lykke til!

vi vil nå...

Jeg har ikke fått noe som helst svar i det hele tatt fra spådamene,det suger litt synes jeg. Er jo litt moro å se hva de skriver om det.

Selvsagt så tar jeg det med en klype salt,men moro likevel...

Jeg er så uopplagt og kvalm for tida...

Jeg kunne gjerne fått en pos test nå.

Men venter på din så lenge.

hva slags symptomer har du da?

Det står jo oppe på siden der også at vi skal ta det med en klype salt og ikke tro på det som blir sagt for man kan jo ikke vite om det er noen som tuller med oss.

Jeg tipper du blir gravid lenge før Januar 2007.

Lykke til!!!

ta en test da....

jeg hadde litt tissing...det er over..

våkner ikke helt om dagen, trøtt og fjern liksom,

ømme pupper og vorter

hadde antydning til rosa utflod (festeblødning muligens)

men har ikke peil....

test da!!??

vi vil nå...

Jeg er veldig uopplagt son jeg har sagt,murringer i kroppen,kvalm og vondt i puppene mine.

Jeg har ikke hatt noe festeblødning,men det er jo ikke alle som får heller.

Jeg tok en test i går og den var negativ,derfor venter jeg til nærmere IKM med en ny test.

Jeg håper så inderlig på en pos test nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...