Gå til innhold

Erfaring med Kinesisk kart for "bestemmelse" av kjønn??

Anbefalte innlegg

Vi har en liten gutt fra før av. Og i min samboers familie er det så og si bare gutter.Så føler liksom et lite press.. Ønsker oss selv en jente neste gang. (Blir selvfølgelig glad om det blir gutt også) Så har jeg testa ut at i juli og august er det 93 % sjangs for at det blir jente, i følge det kinesiske kartet på disse sidene.

Har også tatt en eggløsningstest på nettet for å finne ut hvilke dager som det er størst sjangs for å lage jente på.

Noen som har erfaringer med noe av dette?? Blir glad for ALLE svar.

Klem :-)

Fortsetter under...

Jeg tror det er litt tilfeldig. Jeg har spurt om dette på BIM før. Og det var endel det stemte på ja, men ganske mange det IKKE stemmer på også. Og når det står at det skal være 90% sikkert, eller hva det nå står. Så syns jeg ikke helt at det passer med hva jenter her har sagt..

Men for all del, det er jo morro å prøve..

Jeg har bedre tro på Dr.Shettles metoder jeg. Du kan lese om dem her:http://www.snartgravid.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=56

For det er jo vitenskapelig bevist at guttesædceller er raskere men mindre utholdende enn jentesædceller. Så jeg tror timing betyr MYYYYE..

Lykke til med å lage en jente. (Jeg hadde kos dag 4og3 før eggløsning med førstemann og det ble jente)

Klem fra

Vi har en gutt og utifra det kinesikse kartet så skulle vi fått jente så til oss stemte det ikke. Ville heller da stolt på vitenskapen. Gutte sædceller svømmer raskere en jente sædceller men lever ikke like lenge som jentene. Skal man lage en jente må man ha sex før eggløsning slik at jentecellene ligger å venter på egget. Men ingen regler uten unntak.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...