Gå til innhold

Oktober: Tilbake fra 3D


Nicita73

Anbefalte innlegg

Var bare helt fantastisk, kan ikke sammenlignes med den ordinære ultralyden. Var på Nøtterøy, han var så nøye og kjemepkoselig, tok seg god tid, og forklarte hver minste ting, han gikk igjennom babyen fra topp til tå, og vi så da at alt var bra, dere har laget en perfekt liten gutt her sa han:)

Fikk 10 flotte bilder, rapport og DVD av undersøkelsen. Er helt i ekstase jeg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at alt stod bra til med den lille :o)

Skal selv til Nøtterøy den 19. Juli og gleder meg masse.. Det blir nok litt annerledes å få se knerten på 3D ja, angrer overhodet ikke på at jeg bestilte time.. Fint å høre så mye positivt om Nøtterøy og det sa jeg når jeg ringte å bestilte time oxo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt fortsatt var bra da. Det er så godt når det er sånn. Greit å få bekrefta kjønnet engang til også. Jeg turte liksom ikke stole helt på den første UL. Helt enig at han Geir på Nøtterøy ULinstitutt er utrolig flink. Han tar seg kjempe god tid og er genuint opptatt av jobben sin. Må si du var veldig heldig som fikk så mange bilder. Det gjorde ikke vi, men det var rett og slett for at baby`n lå med hodet ned og bakover.Men det er jo ikke han sin skyld. Han ba meg snu meg fra den ene siden til den andre og jeg var oppe og gikk litt og greier, men ingenting nytta gitt. Hun vil vel kansje spare litt spenning til hun ser dagens lys muligens....Men vi fikk med oss 5 ok bilder da. Det kunne se ut som hun ligner på broren sin. Blir spennende å se uti oktober en gang....

Lykke til videre i sommervarmen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten lurejente dere får tenker jeg:)

Ja Geir var utrolig flink, virkelig. Denne lille karen ligger i seteleie han da, håper virkelig han har tenkt å snu seg for han kommer.

Kose deg i sommervarmen du også, kommer nettopp fra fjorden vi nå, livet er herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...