Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Jeg er 15 uker på vei, og var til jordmor for 3 dager siden. Hun målte meg til 18 uker, og mente jeg var stor for. Jeg var hos privat UL og gynekologen der målte fosteret og jeg var da 9 uker på vei. Terminen er ganske sikker da mannen var bortreist, og vi har selvsagt termin utifra det (og, neida...ingen nabomann heller;)) Vi så kun ETT foster, og det er klare og tydelige bilder. Hvor kan evt. det andre fosteret være? Jeg er tredjegangsfødende, og har ALDRI hatt mage før i 6 mnd med begge tidligere. I dette svangerskapet viste magen allerede etter kort stund, og når jeg var 8 uker på vei så andre på meg at jeg var gravid. Idag er det alle som sier at jeg har to, men jeg blånekter siden jeg har "bevis" på at det bare er en. Jeg har også vært usedvanlig kvalm og forferdelig trøtt. Har hatt halsbrann i en mnd nå. Har også fått bekkenløsning. Ingen av plagene har vært så markante tidligere. Jordmor begynte også å tvile....hun visste ikke lenger hva hun skulle tro....hun så på UL-bildene og så på meg....Har heller ikke kjent så mye liv til å være i 18 uke iflg jordmor, så hun ville ha meg til UL raskest mulig. Men, nå i ferien er dette et problem på våre kanter. Fikk om en uke. Spørsmålet er? Er det noen av dere som venter tvillinger som har opplevd dette i tidlig UL? Og, bildene var tydelige og alt det der? Håper på svar, da jeg grubler noe voldsomt. Takker for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5538375-tydelige-ul-bilder-p%C3%A5-1-kan-det-v%C3%A6re-to-likevel/
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 TS her! Kan ikke takke for svar, da det ikke var noe svar til meg, men likevel vil jeg gi status etter ultralyd. Det var ikke tvillinger. Men, jeg hadde vært gravid med tvillinger og mistet det ene. Dette har kroppen selv utført. Trist. Dette har skjedd på ett tidlig tidspunkt. Men, legen trodde likevel ikke dette hadde noe med at jeg var stor. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5538375-tydelige-ul-bilder-p%C3%A5-1-kan-det-v%C3%A6re-to-likevel/#findComment-5577122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå