Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Er omtrent 10 uker på vei og merket for noen dager siden at jeg plutselig ikke var kvalm lenger. Og heller ikke så trøtt som jeg har vært i det siste. Har rett og slett mistet graviditetssymptomene og er selvfølgelig kjempebekymret for det! Har en kjedelig historie med 2 MA'er så jeg vet jo hva dette kan dreie seg om desverre. Men er det noen som har noen ord som kan bringe håp? Hva skal jeg gjøre? Verken blør eller har vondt. .. Er det mulig at kvalmen slutter så tidlig som uke 10? Var på UL for en uke siden og så et hjerte som slo men ting kan jo ha gått galt siden da... trist hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg var kvalm fra uke 6 til 8/9 bare. Jeg har vært på ukentlige Ul'er nesten og alt har vært flott etter dette også. Jeg mista også alle symptomene, men så ble plutselig puppene kjempeømme, og vokste veldig. Veldig ømme enda. Og så kom magen med ett bra i uke 8. Så det er fortsatt håp, absolutt! Ta det med ro og nyt tiden. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 Med første var jeg uggen fra uke 6 til uke10. Da gav uggenheten seg.. Og alt var normalt. Jeg kjente livmoren fra uke 8, kunne ikke kjenne den hele tiden, men av og til (sikkert når det var kynner) så kjente jeg den over symfysen.. Så da tenkte jeg at alt var sikkert i orden siden livmoren hadde vokst seg såpass stor. Og det stemte. Etter uke 8 er det ikke så store sjanser for å miste, da er de mest kritiske ukene over.. Så jeg ville satset på at du bare er av de heldige som blir kvitt kvalmen tidlig...!!! Men jeg skjønner jo at du blir usikker siden du har hatt dårlig erfaring fra før... Lykke til videre!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå