Gå til innhold

jeg da jente eller gutt

Anbefalte innlegg

har vert veli kvalm hele tida i begynnelsen,spydd å styra.har vert veldi plaga med hard mage.er nå veeeeeeeeeldi kvalm på kveldstid.er 17+3.skal på ul på fredag.ellers har jeg alltid hatt silkehud noe som gjør prikkekvise panna mi veldi frustrerende,har lagt på meg 2kg og har rund fin bebimage allerede.d er nr 2.spent nå....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5538089-jeg-da-jente-eller-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk:0) Jeg har hatt nedtelling i mange uker nå...Føles nesten ut som julaften da en var liten! Gynekologen min spurte meg sist(4uker siden) om jeg ville vite det, og da sa jeg nei....Har angret helt siden....Jeg har ingen preferanserr, men vil gjerne vite hvem det er som gjemmer seg inni der:0)

Tilbake fra ultralyd....klarte ikke holde meg selvfølgelig jeg da! Så da han tok en omvisning nedentil spurte jeg om å få se tissemannen..........men den var ikke der.......

Veldig forbauset, men vi venter en jente:0)

Så nå er jeg spendt på deg! Håper på fult referat:0

Annonse

Ser at mange ønsker seg jente,, ja......Jeg hadde virkelig ingen preferanser, men sønnene mine på 7 og 11 år ønsker seg veeeeeldig en lillesøster:0) Vil ikke si noe enda. Stoler ikke helt på ul. Krysser fingrene for deg:0) Håper du oppdaterer meg!

kom visst litt seint hjem til å kunne gjette...

men, som du sa, ikke ta noe for gitt før babyen er i armene dine...

sønnen min var jente på ul (17+1)... fikk se de ytre kjønnsleppene og greier... hehe

får jeg vite at det er ei jente inni der, så vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal tro... har det på samme måte som deg, tar ikkeno for gitt, men er det virkelig ei jente inni der, så må jeg virkelig få gratulere!!! :D

...for du har jo gutt fra før, og er du som meg, hadde det vært gøy med ei tulle nå... hehe * håper håper!! *

lykke til videre!!

klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...