Gå til innhold

Skravletråd for IKM uke 30 :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir litt stresset av denne prøvingen. Det topper seg på ikm- dagen, og nå klarer jeg å slappe av litt igjen. Om en uke er det på'n igjen :) Er i 3. pp nå. Håper det ikke blir så mange til! Har du barn fra før?

Misforstå meg rett, men denne tante uka er igrunn litt deilig! For når skuffelsen over at tanta har kommet, så er det så befriende å ikke kjenne etter EL eller IKM symptomer. Blir litt sliten og stressa av det. Men det er spennende, lell!

Får håpe det klaffe for oss neste gang!

Annonse

Fint at du laget en sånn tråd emblamamma!!

En lang å drøy måned til at spenningen er å ta å føle på igjen ja, men vi får nå bare kose oss både med samboen å sommer'n imens da c",)

For meg som er ei fotballgal sjor bli nok ventetida lenger nå som vm snart er over, men vil nok tro at det er en lettelse for mang en fotball"enker"..hehe....

Blir min 2pp nå, så forventer ingen ting igrunn. Når det er sagt så blir jeg nok skuffet jeg også om mensen enda ikke har tatt ferie. Vet jeg ikke har lov til det, men kan ikke noe for det. Håper ihvertfall at flere av oss sitter med en spire etter denne pp...så får vi oss en fin april gave neste år..i mitt tilfelle kanskje til og med en bursdagsgave til meg selv..hadde vært arti det...jaja..

Håper nå det er bare bra med dere alle ihvertfall!!

Ja, vi får kose oss med vår bedre halvdel og sommer denne tiden fram mot el og ikm! Leste et innlegg tidligere her og da fikk jeg en ahaopplevelse. Den personen skrev at hun var så opptatt med å telle dager til el og ikm osv at juni hadde bare blitt borte, sånn har jeg også følt det med juni... så skal prøve å være litt flinkere denne julimåneden, men det er nok lettere sagt enn gjort :o) Skal gjøre mitt beste for å nyte juli så godt som det lar seg gjøre i alle fall! Lykke til ;o)

Annonse

blir med her jeg:-)

det er best tanta ikke kommer denne mnd.

da klikker det vel for gubben...ringer meg fra jobb hver dag for å

minne meg på å ta el-tester...hehe.noe ivrig.

men jeg har gitt opp litt,så jeg glemmer å ta de.

(og jeg som pleide å teste i hytt og pine før...hihi)...

klem fra

Gikk akkurat opp for meg at jeg har ikm i uke 30 jeg også( lørdag 29) Kan jeg joine dere?

Satser på å lykkes denne måneden,har det på følelsen bare!:-) Er ikke så voldsomt opphengt i alle symptomer lengre,jeg har hatt en SA for 14 måneder siden,og etter det har jeg hatt gravid-symptomer hver syklus,selv de månedene vi hadde opphold i prøvinga;-) Så gidder ikke kjenne etter lengre,det er bare filmtriks alikavel! Men kjører på med kjærringråd og det som er av tips før EL da!(forventer EL på søndag ca.)

Gøy å se at mennene er like engasjerte i dette. Min mann sa igår "ja,du har jo EL til helga.." Og jeg har ikke nevnt et ord om EL,hvilken dag jeg er på eller noe! Måtte faktisk sjekke i kalenderen om han hadde rett,og joda!

Noen av dere som har vært til utredning hos gu?

tok det lang tid før "noe skjedde" der da? Tenker på om de tar tester ved første undersøkelsen eller om dem ber deg måle temp,ta EL-tester o.l en tid først?

Mannen min mente jeg kunne likegjerne begynne å tempe nå,just in case,så slipper vi vente noen extra måneder ifall vi ikke lykkes iløpet av sommeren og bestemmer oss for å søke hjelp.

jeg tok en del prøver der ja.

kreft og noe andre greier.

dro tilbake på dag 21-23 og tok blodprøver noen

uker senere som skulle si om jeg hadde hatt el eller ikke

(hadde visst det,men har aldri funnet den...).

jeg har ikke fått beskjed om å tempe.tenkte

også å begynne nå,i tilfelle,men blir litt stress

når jeg jobber skift.

hvor lenge har dere prøvd?

Starta i mars ifjor,ble gravid i april og mista i mai. Har hatt et halvårs "opphold" der vi satsa på sikre perioder/hoppa av i svingen og har prøvd aktivt siden desember. Synes det er rart at det tar tid nå,og at syklusene er blitt så lange(hadde alltid 28 før),så er litt redd for at det er noe som ikke stemmer nedi der.

Dere da?

siden mai 05.

men har fått vite at gubben har litt dårlig sæd kvalitet,

så får se hvordan utredningen går videre.

du vet hvertfall at du kan bli gravid da.det er jo noe hvertfall.

så trist at du mistet!

men nå må jeg hoppe i dusjen.skal på bim-treff:-)

ha en fortsatt flott dag!

klem fra

Ja, helgen har vært ålreit :o) Kost oss masse i finværet! Ja, nå er det ikke lenge til el....er så spent...vi koser oss med jevne mellomrom nå før el ..og når det nærmer seg blir det nok hver dag. Dette blir spennende! Håper den sitter for oss ja!

Joiner jeg også. Har IKM søndag 30. juli. Veeeeeeldig lenge til. En ny runde med nye muligheter. Vi har bestemt oss for å ha sex annenhver dag hele PP. Så får vi se om det klaffer. Prøvd over 1 år nå så vi er kjempe klare. Sønnen vår blir 3 i november så det hadde vært fint om han snart kan bli storebror :o)

Stille her inne på skravletråden :o) Alle har det bra? Sol og sommer skal visstnok hjelpe til så nå får vi tro det snart er vår tur :o)

Vi nyter ferie og det er ikke noe pes med sex. begge er opplagt til det. Føler noen ganger at det blir så mye stress når man er på jobb og skal være med på alt mulig annet. Så nå går vi inn for en meget aktiv periode. Og det er det jo ikke så vanskelig å få med mannen på ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...