Gå til innhold

Vann i beina!


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Merket det i dag,helt plutselig kom det! Noen andre sm dt kom sånn på? Utrolik kjedelig, det er jo vondt å gå med jo!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Fikk det i går. Kom i løpet av en halv time. Kjempemorsomt eller kanskje tragikomisk.

Er 10 dager på overtid nå og håper jeg ikke går så lenge. Går jo som en hval fra før også ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mye vann i kroppen etter varmen kom, men har vært henda som har vært plaga. Forrige uke slo det skikkelig til i beina og, ser ut som de går rett ned i skoa, har de anklene i tillegg til vondt i beina når jeg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også..bruker støttestrømper stort sett, men det er jo så varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok varmen...

 

Jeg har også fått en del vann i føttene de siste dagene. Litt i resten av kroppen også, men det er føttene som er verst :-(

 

Få bena opp :-) Det hjelper;-)

 

Lykke til alle juli-jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mere vann i føttene nå som det er varmt ja, men det hjelper å gå turer eller sitte med beina høyt ja :) 9 dager igjen og det blir nok flere, men jeg er egentlig ikke lei. Skal nyte den siste tiden aleine...det blir jo 25 år til neste gang hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har merket vann i beina her og ja! kom snikende, ikkje akkurat så fort her... kan kun bruke sneakers-sokker, og enda av de får jeg merker i huden..... skulle tro de var kjempe stramme, men de er så lite stramme som d går an å få dem. Er også plaget med vondt i beina, men d går bedre når jeg slapper av litt... og legger beina litt høyt... er i permisjon no, og kan ta d med ro om dagan!! d e heilt utrulig godt å kunne ta vare på seg sjøl og babyen, og slippe å tenke på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte lavendelolje på helsekost, blander det med litt krem og masserer beina på kvelden. Det hjelper veldig og så lukter det så godt i hele huset etterpå! I tillegg er det viktig med fotbad i lunka vann. Kjedelig med vann i beina, har gått opp 3 skostørrelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har masse vann ja.

nå er det så vondt å gå, kjennes ut som mange klaser under føttene.

har hatt 2 på helseskjema i 7 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har kommet mer og mer den siste måneden. Støttestrømper hjelper kjempe godt, ellers er beina mine som stokker spesielt nå i varmen. Det hjelper å sitte/ligge høyt med beina, og gjøre øvelser med beina. Jeg sykler, da det er det eneste jeg klarer pga. bekkenløsning. Kjerringrokk te skal visst være litt vanndrivende iflg. jordmor, og så må vi få i seg nok væske/vann. Jeg er mye lettere i beina med støttestrømper, og kan ikke være uten dem akkurat nå. Men gleder meg til å "kvitte" meg med dem, men har ennå nesten 3 uker til termin. Ha en fin sommerkveld damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...