Gå til innhold

Det gikk som jeg fryktet aller mest... det var ingen babyspire på UL i dag...

Snooopi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, det var trist lesning.

Det er nok veldig individuellt hvor lenge man må vente på mensen, for meg tok det mellol 4 og fem uker. Begynnte med litt spotting 32 dager etter utskrapning og fikk full mens 3 dager dager etterpå.

Klem fra

Hei.

Kondolerer kjempe masse Snooopi...

Har du bestemt deg for hvilken måte du vil få fjernet embryoet på?

har selv god erfaring med medisinsk abort...

Jeg håper det går bra for deg både psykisk og fysisk,og husk det er bare og hoppe på igjen og prøve med engang du har sluttet å blø...

lykke til!

Ville bare si at jeg føler vedlig med deg og vet litt hva du gjennomgår. Jeg ble mirakeløst gravid i mai akkurat da jeg skulle starte med medisiner for vårt første ICSI forsøk. Dessverre varte lykken bare i 2 uker for da hadde jeg en SA, Verden min raste sammen og jeg synes verden var så urettferdig. Nå er det 3 uker siden og jeg har det mye bedre selv om de vonde tankene ligger der. Ville bare si at jeg vet hvor vondt du har det nå ,men det blir bedre etterhvert som dagene går.

Prøv å kos dere sammen i sommer og finn på helt andre ting....

Fikk beskjed om at man kunne vente mensen etter 4-6 uker...

Mange klemmer

Jeg vet hvordan du har det, så ville bare sende deg en stor trøsteklem. Det er bare så urettferdig, hvorfor... Men som flere andre har sagt så går det bedre med tiden. Man finner på en måte mange ting å trøste seg med på en måte. Jeg skulle vært 10+4 da jeg fant ut at den lille hadde sluttet å vokse. Den hadde faktisk sluttet da den var ca 6uker. Jeg hadde litt småblødninger, men ellers ingen smerter. Jeg fikk utskrapning samme dag som jeg fant det ut. Og det synes jeg var godt på en måte.

Men ønsker deg iallefall lykke til videre. Så får du bruke tiden til å gråte, for det er lov i en slik situasjon. Det beste er å få det ut på en måte.

Når det gjelder menstruasjonen så kom den tilbake akkurat 4uker etter utskrapningen.

En trøsteklem til fra

Slenger med meg i kondolansen. :-(. Det er utrolig trist, men vi er mange som har opplevd det samme. Så da er dette fine sider å ha. Håper vi alle har bedre lykke neste gang. Etter MA, fikk jeg EL etter 6 uker, nå venter jeg bare på el etter en SA i forrige helg

Annonse

Takk for støtten, jenter! Det er et hardt slag... Vi har vært igjennom 3 prøverørforsøk (icsi) og endelig så det ut til at vi hadde lykkes... Legen mente at jeg burde vente til kroppen selv ryddet opp, og det kunne ta tid... Han mente det var en risiko ved utskrapning, og ettersom vi allerede har problemer så ville de unngå dette.. Fikk målt hcg i går, og han ringer senere med resultatet. Han har også sagt vi skal være opmerksomme på magesmerter hvis fosteret ligger utenfor livmoren.

Men i dag er vi over sjokket - og vi har opplevd så mange nederlag, så dette var bare et mer i rekken.. Det høres kanskje brutalt ut, men jeg må tenke fremover. Jeg har øynene på målet, så hvis målet flytter seg, flytter jeg blikket..

Utrolig kjipt å reise på ferie hjem til Norge i dag uten den gode nyhet.

Mange klemmer fra triste

hei

tenker på dere

ville bare si at det samme hendte med meg i mai - tom fosterpose i uke 11. Forferdelig trist - jeg begynnte å blø, så kroppen ordnet opp selv. Fikk tilbake mens etter 34 dager. Er nå en prøver igjen.

lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...