Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har født to barn, den siste ble født for snart 7 mnd siden. Jeg gikk opp aaaltfor mye og dess mer jeg har gått ned, dess mer løshud har jeg fått (hadde en del fra første svangerskapet og). Nå har jeg ca 10 kg igjen til idealvekten min (fem svangerskapskilo igjen). Og magen... uff. Den er forferdelig. Masse løshud som henger over buksa og full av strekkmerker. Jeg hater magen min, den skjemmer meg veldig... Og siden jeg ikke vil ha flere barn, så er ikke valget vanskelig... så snart jeg har nådd idealvekten så fikser jeg magen! Og da lurer jeg på... noen her som har erfaringer å dele? Og er det noen som kan anbefale/ikke anbefale klinikker/kirurger i Bergen? Blir VELDIG glad for svar! )
buttons Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Har desverre ingen erfaring fra Bergen, da jeg ble operert i Oslo på Axess sykehus. Jeg fjernet nesten en og en halv kilo hud, og slapp fettsuging da jeg hadde slanket meg så mye på forhånd. Jeg har full bukplastikk, dvs at arret går fra mellomgulvet og ned til hårfestet, samt fra hoftekam til hoftekam. Etter tre år ser det ganske bra ut, og det eneste minuset er at navlen som ble flyttet 6 cm føles "rar og ekkel". Kan ikke beskrive det som annet enn en nummen følelsesløs følelse.... Jeg angrer ikke en dag på dette, til tross for at jeg stod i kø i fem år. (Fikk et barn i mellomtiden) Slet i mange år med eksem, sopp og byller i hudfolden og navlen samt i lysken. Ønsker deg lykke til......
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Og dytt igjen... noen flere her som har tatt bukplastikk og kan fortelle?
hebbe lille, fødeklar Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 har ei veninne på jobb som hadde bukplastikk for 1 år siden.hun er kjempefornøyd. var på colusseum i stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå