Gå til innhold

Noen her inne som er blitt spådd inne på dib?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har blitt spådd av 2 - de hadde vel så å si samme svar, hun ene kom med svar september og hun andre sa høsten......så vi får nå se om det stemmer! Håper det sitter en julispire for meg når den tid kommer. Akkurat nå har jeg uønsket besøk av tanta! Lykke til med videre prøving! Håper det sitter en spire for oss snart!

Jeg ble spådd en gutt i slutten av sommeren av den ene og en jente i slutten av året av en annen.... så vet ikke jeg altså..... skal jeg rekke det så har jeg jammen ikke langt svangerskap.... ;) Det var en spøk...........

Annonse

du kan spøre de som er der på de sisdene om noen vil, babyface, nattinatt eller andre, men så går det også ann å sende mail til kimby, og et par andre, da kostet det 200,- men da kan du få vite mye mere en bare graviditet....

Jeg har blitt spådd både på mail og der inne, det varierrer i når, men men innen 2 år på det værste skal jeg ha en sønn... for 4 stk er enige i at jeg får en sønn,

lykke til

jepp, noen andre også.... du får bare legge inn et innlegg med en fengende overskrift, men ikke mas for mye på de, det føler jeg ikke hjelper for de som kjør det.... dytt litt på innlegget når det kommer for langt ned på listen...

lykke til

Blitt spådd av 3 stk jeg og enav dem sa jeg kom til å bli gravid i løpet av sommeren, en sa i juni( that i hope:)) og den andre sa i beg av jan-07.. hmm, blir spennende å se framover. Har ikm 9 juli og venter spent på ikm som ikke kommer ja;)

Tar det med en klype salt jeg, men vi får se hva jeg sier hvis det viser seg å klaffe da.

Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...