Gå til innhold

Det gikk som jeg fryktet aller mest... det var ingen babyspire på UL i dag...

Anbefalte innlegg

Var ellers 10+2. Ma helt i starten, kunne legen fortelle. Fosterposen var tom. Nå håper de at kroppen ordner opp selv, og jeg slipper utskrapning.

Jeg kommer sterkere tilbake etter sommerferien!

Mange klemmer fra en trist

Fortsetter under...

Huff Snooopi; nå fikk jeg kjempevondt!!

Logget meg på nå for å se om jeg fant noen oppdatering fra deg; men det var jo ikke det her jeg ville se!!

Blir rar ferie på dere da!

Om det kan være til noen trøst har du hvertfall fått bevist at dere kan bli gravide; du skal se at tvillingdrømmen din stemmer likevel.

Stor stor klem fra meg

Annonse

Kjære, kjære Snoopi - så forferdelig trist å lese...

Forstår veldig godt at du er trist nå, og du må love meg at du tar godt vare på deg selv i sommer og bruker den tiden du trenger på å sørge og gråte. Du kommer sterkere tilbake til høsten, og da SKAL det gå bra:-)

Mange store klemmer fra

Takk for støtten, jenter! Det er et hardt slag... Vi har vært igjennom 1 ivf, 3 icsi og endelig så det ut til at vi hadde lykkes... Legen mente at jeg burde vente til kroppen selv ryddet opp, og det kunne ta tid... Han mente det var en risiko ved utskrapning, og ettersom vi allerede har problemer så ville de unngå dette.. Fikk målt hcg i går, og han ringer senere med resultatet. Han har også sagt vi skal være opmerksomme på magesmerter hvis fosteret ligger utenfor livmoren.

I dag er vi over sjokket (dog ikke skuffelsen) - og vi har opplevd så mange nederlag, så dette var bare et mer i rekken.. Det høres kanskje brutalt ut, men jeg må tenke fremover. Jeg har øynene på målet, så hvis målet flytter seg, flytter jeg blikket.. Når mensen kommer, ringer jeg inn og starter på 4 forsøk!

Utrolig kjipt å reise på ferie hjem til Norge i dag uten den gode nyhet...

Mange klemmer fra triste

Så forferdelig trist å høre da Snooopi. Ønsker så mye at det må lykkes for dere og at dere må få oppleve å bli foreldre. Sender over en STOR blomsterbukett - til oppmuntring og trøst på veien mot målet.

Legen ringte da vi var på god vei mot Norge i går. Han mente mitt hcg-tall var såpass høyt, 14500, at jeg skulle søke inn på nærmeste akuttmottak.. Jeg forklarte at jeg ikke ville strande i sverige, derfor kjørte vi inn på rigshospitalet. Vakthavende gyn var veldig grei og scannet meg + beroliget oss. Legen i Danmark mente det måtte være en graviditet utenfor livmoren, selv om han ikke kunne se noe på UL. Det er ikke utenfor livmoren, så jeg venter fortsatt på blødning..

På veien måtte jeg ringe til mamma og fortelle den triste nyhet, og de som ikke visste noe på forhånd!

Det er ikke lite vi skal igjennom...

Annonse

Dette var trist lesing, Snooopi! Dere har det nok tøft nå!

Det er vel dette de kaller BLIGHTED OVUM, ikkesant? Et blindt egg, en tom fostersekk uten fosteranlegg. Sagt på en annen måte: Egget er befruktet, men har ikke utviklet seg. Det vanlige er å ha positiv graviditetstest og de vanlige svangerskapssymptomer, men det er ikke et fosteranlegg der som vokser.

BO hører til i kategorien spontanabort (spontanabort kan deles i undergrupper: truende abort, komplett abort, inkomplett

abort, missed abortion og blighted ovum).

Men det var bare noen faktaopplysninger, det er jo alltid noen som lurer...

Jeg håper det går bra med deg, og at kroppen ordner opp selv!

Lykke til videre - om ikke annet har dere jo bevisst at dere kan bli gravide... Det er jo noe, midt i alt.

Kjære Snooopi,

Så utrolig trist!!!! Jeg føler sånn med deg! Blir helt tom for ord!

Håper at det ordner seg så "bra" det kan akkurat nå for dere, selv om det er utrolig tøft! Jeg skal håpe og be for at det skal gå for dere over sommerferien!

Klem fra

Kjære Snooopi!

Dette var virkelig triste nyheter, var da sikker på at det

gikk greit med deg nå. Føler så med deg, ikke greit å måtte gjennom alle disse rundene.

Allikevel er det godt å se at du allerede ser fremover å tenker på nye forsøk, - den som ikke gir opp lykkes nok til slutt!

Håper du greier å kose deg litt i ferien, og samle litt krefter til neste runde. Føler så inderlig med deg nå.

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...