Gå til innhold

Loise4uker på vei...

Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Synes det er så gøy at du er gravid !!!

Etter å hjulpet flere av oss jenter her inne til å bli det :o)

Jeg begynte å bruke min babywatcher i uke 11....stressa litt, men fant den tilslutt. Hehehe....første gang så var det visst min egen puls jeg fant ;op broren min som er lege opplyste det da jeg stolt lot han få høre det over tlf......FLAUT !!

Men fant lyden som regel på samme punkt.

Mål fra navlen din og rett ned til der hårfestet er - der finner du den nok i begynnelsen. Av og til så har jeg funnet den der hvor eggstokkene ligger - mest på høyre side hos meg. Er en veldig aktiv krabat - flytter veldig mye på seg. Men når sambo prøver seg så ligger den i ro....

Jeg er 17 uker imorgen, og finner den fortsatt nede ved området rundt hårfestet. Er vel en liten stund til jeg kan finne den rundt navlen slik bruksanvisningen viste. Lite den stressa meg når jeg ikke fant den....

Så den gjelder fra man er lengre på vei - burde stått når tid dem beregnet.

Jeg fikk min babywatcher fra Edel her inne på BIM som jeg visst hadde skravlet med om den - hun la inn et innlegg til meg etter hun hadde født og lurte på om jeg ville kjøpe den. Fikk den for 700 kr og det kom på rett over 800 kr med frakten. Er alltid noen som er innom og skal selge eller inne på Finn.no.

Bedre det enn å kjøpe en helt ny til 1100-1200 kr.

Lykke til med svangerskapet ditt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hebbie.

Kos å se deg igjen. Husker deg enda fra den morsomme måten du fant ut at du var gravid på ;0)

Jeg har tenkt å forsøke å bruke min babywatcher (jeg har en allerede) fra når livmoren kan kjennes over symfysen. Livmoren kom opp over symfysen i uke 8 sist. Så en gang rundt da vil jeg forsøke litt. Men jeg vet at jeg kanskje ikke finner noen hjertelyd med det første..

Jeg er veldig glad for at det ikke tok veldig lang tid å bli gravid. Det hadde jo vært litt kjedelig å ha gitt råd til mange og hjulpet andre til å bli gravide og så sitte igjen selv uten spire med sekundær infertilitet..

I dag er jeg 5 fullgåtte uker! Jippi. Er glad for hver dag som går uten problemer!!

Du skal på UL snart du nå da Hebbie? Hvis du ikke allerede har vært..

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din luring - du hadde en allerede.

Trodde du ikke hadde det og skulle gi deg tips - for engangs skyld ;op

Hadde vært skikkelig kjipt om det ikke gikk fort for deg, mens du sparka alle andre videre......

Jeg er så glad at ukene går så fort - gleder meg alltid til helga fordi den går dessverre så fort, men da er det ikke lenge til tirsdager som er da jeg begynner på ny uke :o)

Skal på ordinær UL 13 juli....gleder og gruer meg.....

Vet at det er liv i babyen pga. babywatcheren og jeg har kjent mye leamus i det siste......men er så redd for å høre at noe er galt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hebbie

Ja, det er bra at ukene går. Jeg ser frem mot legetime når jeg er 7+4

for det skal bli kjekt å få graviditeten ordentlig bekreftet. Og kanskje livmoren kan kjennes også da, sånn at legen kan si om alt vokser som det skal. Det er så kjedelig å bare være i 5+1 som jeg er nå,, for man kjenner seg jo ikke gravid..

UL 13 juli er jo ikke lenge til, så spennende da!! Jeg skjønner godt at du grugleder deg til UL.. Det gjorde jeg sist også,, men alt var i den skjønneste orden og det ble den flotteste dagen hittil da...!!!!!!!!!!!!! DU kan glede deg..

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...