Gå til innhold

Gjett på meg også?! :) ul på tirsdag!!

Anbefalte innlegg

Brekker meg mye, flere ganger hver dag, men har ikke spydd. Har vært veldig sliten helt til nå (18.uke) og vært veldig uggen, men det begynner å avta nå heldigvis...sikkert pga jeg har begynt på ferie!

Lagt på meg mye - 9.5kg, men nesten bare på magen. Magen har vært relativt stor hele tiden, men er ikke stram stram/struttende ... enda, men kanskje litt bred??(ikke veldig, men litt på sidene..i midjen liksom..)

Har en del korte smerter i nedre del av magen, er det forresten normalt? Må sette meg ned noen ganger...

Moren min sier hun hadde null problemer under graviditeten, og hun fikk to jenter...overvekt av jenter i faren til babysens familie også...

Noen som har en ide? :))

Fortsetter under...

Annonse

JENTEEEE!!!

Hun sprella og koste seg og vinka til oss - fikk 5bilder! 3av profil, et av hånda med fingrene og et som viste kjønnet! Tårekanalene var vid åpne fra første titt, helt utrolig opplevelse!!

Så ut som hun hadde alt som hun skulle ha! Og terminen er 8.des (jeg var på 6.-9.des..men 8. stemmer med legens opprinnelige!)

Jeg tar med ulbilder på bim treff i morgen!

;))

hihi

man kan jo alltids satse på å få motsatt kjønn neste gang og bruke den rosa blondekjolen når den tid kommer! ;)

Men vi har informert alle kjente og nære om at vi IKKE vil ha en ROSA jente...jober i barnehage og blir GAL av alle de merengsprinessene! Nydelige jenter! - men littfor opptatte av klær og fargen rosa. Så jeg kan jo prøve å styre unna så lenge babyen ikke har noe formening selv i hvertfall ;))

Annonse

Gratulerer såååå mye. Jeg har selv bursdag 8. desember så det er en fin dato :-) "Bare" seks dager igjen til vi skal på UL og jeg håper dagene før går fort. Gleder meg noe helt utrolig og håper alt står bra til med det lille nurket i magen min :-) (Den vokser så det ser sånn ut...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...