Gå til innhold

barnerommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil se bilder fra barnerommet?har lagt ut bilder under nicket mitt nå så håper noen vil se :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er linken?

Vil gjerne se jeg! Moro med innredning!!

Skrevet

Var ett kjempe fint rom... :))

Skrevet

tuseb takk :) blir flau jeg nå :P

Skrevet

Ingen ting å bli flau for det der... Så jo kjempe bra ut... :)) Nurket vil nok trives godt der ja.. :))

Gleder meg til å starte på barne rommet jeg også... :))

Skrevet

gled deg, det er kjempe koselig å "dille" med alt der inne, får en rolig følelse i deg...ikke bare jeg som føler det slik, men samboer sier også at han blir rolig av å være der inne...rart at ett rom kan gjøre så mye :P

Skrevet

Ja husker det fra forige mann... Men nå er han 8 år så det er lenge siden... :))

Men det skal bli koslig å ordne i stand nå ja... :))

Skrevet

Kjempefint rom:)!!Så arti og koselig!Dere har vært skikkelig flinke og oppfinnsomme:)

Skrevet

tusen takk, kjempe artig med tilbakemelding :)

Skrevet

Stilig!! :D Donald og hele pakka tihi :)

Skrevet

mhm måtte jo det vettu ;)

liker å male selv, men det var ekstra kjekt når det skulle bli noe til den lille :P

Skrevet

så herlig. så så godt ut å oppholde seg der. tror den lille får sove godt der. også var dumbo der og dumbo er jo bare kjempefin.

Skrevet

Det var kjempefint! Jeg har også sånne planer for vårt barnerom, men jeg synes det er litt tidlig å begynne å male.

Hva slags maling brukte du, og har du forskjellige blåfarger på himmelen? Jeg har egentlig tenkt å ha gress og trær, og alle i Ole Brumm-"slekta" på veggen, men vi får se.

Kjempekoselig var det iallfall

Skrevet

malingen jeg brukte på figurene er akrylmaling, selger ett sett med tuber på europris, jeg blandet også ut mine med hvitt for å ikke gjøre dem så "voldsomme" i fargene, med slike figurer i alle mulige farger er det lett å bli for mye. Det er kun en blåfarge på veggene:)

Tusen takk alle sammen :)

Skrevet

Så koselig da :) Var jo en herlig tapet du hadde funnet!

Skrevet

Oi oi kor flenk du e å ma!!!!!!!!!!! Rålekkert va det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...