Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Gutten min er 2 mnd og spiser ennå 8 ganger i døgnet, han var bare to kg når han ble født, men veier nå 5! Så han får i allefall i seg nok mat Tenkte prøve å la han hoppe over et måltid om natten, se om han roer seg ved ikke å ta han opp med en gang han gråter ved 03 tiden. Vet ikke om det er for tidlig? Noen med erfaring på dette?
Fedda04 Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Hei! Jeg har også en gutt på 2mnd. Den siste uken har han sovet fra ca 12-06. Då har han gjerne våknet i løpet av natten og vært litt grinete,men har gitt han smokk og vugget litt i vuggen og då sovner han igjen. Vet ikke om du ammer. Jeg gjør det men den siste uken har han fått ett erstatningsmåltid på kvelden. Jeg tror at dette er med på at han sover lengre om natten. Men hvis han hylskriker midt på natten får han mat og så sover han igjen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Gir du erstatning selv om du har nok melk? Jeg gjorde det også en stund da jenta mi var 4 uker for jeg hadde litt lite melk, og hun sov fra 4-6 timer uten mat. Sluttet med erstatning da melkeproduksjonen tok seg opp igjen, men nå sover hun maks 3 timer i slengen, så må hun ha mat. Vurderer å gi henne en flaske på kveldenmed erstatning og se om hun sover noen lengre...?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Prøv å gi smokk, og se om han tar til takke med den (eller litt vann på flaske). Men hvis han bare gråter, så hadde jeg fortsatt å gi mat for da trenger han det nok. Det er litt tidlig å kutte hvis han ikke er med på det mener jeg da... 8 ganger i døgnet er ikke så unormalt mye. Men er det veldig slitsomt så kan man jo gjøre som du får tips om her, og gi mme på flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå