Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei, Testet positiv i forrige uke og er 5-6 uker på vei, men det føles uvirkelig. Er ikke dårlig på noen måte, kjenner bare litt ømhet i brystene. Har allerede sagt det til to venninner og mamma og pappa (og samboer selvfølgelig!)...Har lyst til å kjøpe flere tester for å bekrefte igjen, er redd for at jeg lurer meg selv (og de som vet!) selv om mensen har utblitt og testen var positiv... Er det flere som har litt paranoia sånn som meg? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 på vei_76 Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg skrev beskjeden ovenfor, skulle signere med nick, men gjorde en feil en plass...Første gangen jeg skriver noe her nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer så mye med spiren!! Du er helt sikkert gravid hvis testen var positiv ja. Kjenner meg igjen da, måtte brenne av 4 tester før jeg tok sjansen på å tro at jeg virkelig var gravid. Jeg er 5 + 4 i dag med termin 3. mars. Rart det der, venter på å få se positiv test så lenge, og når den kommer så tror vi ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 3. juli 2006 #4 Del Skrevet 3. juli 2006 Sånn har jeg det også. Jeg har faktisk tatt mange tester. Men likevel er det nesten vanskelig å tro at jeg virkelig er gravid... Det vanskeligste denne gangen er vel egentlig å stole på at det skal gå bra.. Man hører jo om så mange som mister.. Med førstemann var jeg så naiv, så da slappet jeg helt av. Denne gangen har jeg hørt om nære familiemedlemmer som har mistet osv, så jeg klarer ikke slappe helt av før jeg kommer fordi uke 12. Jeg kjenner en som mistet i exu i uke 7. Så jeg kjenner jo liksom litt etter på det også. Må nesten le litt av meg selv. Det kommer jo HELT sikkert til å gå bra. Og selv om noen få andre mister så betyr det jo ikke at ALLE kommer til å miste en gang... Men fornuften kan si en ting, hodet klarer ikke helt å roe tankene likevel.. Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå